حماس: تصمیم رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری پاکسازی نژادی است

جنبش حماس تصمیم رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری رود اردن را «پاکسازی نژادی» خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس تصمیم رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری رود اردن را «پاکسازی نژادی» خواند.

بر این اساس، جنبش حماس روز جمعه اعلام کرد تصمیم اخیر اسرائیل درباره منطقه موسوم به «ج» در کرانه باختری رود اردن ادامه سیاست پاکسازی نژادی این رژیم علیه فلسطینی‌ها است.

نفتالی بنت، وزیر جنگ اسرائیل روز چهارشنبه گفته بود منطقه «ج» که حدود ۶۰ درصد از مساحت کرانه باختری رود اردن را تشکیل می‌دهد، متعلق به اسرائیل است.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم وزیر جنگ اسرائیل به منزله ادامه سیاست پاکسازی نژادی است که پروژه صهیونیسم از آغاز کارش انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد این سخنان که با رفتار استعماری آمیخته است بخشی از جنگ نامحدود (بی پایان) محسوب می‌شود که این رژیم با پشتیبانی مواضع دولت آمریکا علیه ملت ما به راه می‌اندازد.

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد چنین دشمنی و تجاوز پایدار علیه اراضی کرانه باختری رود اردن، ایجاب می‌کند که همه احزاب و گروه‌های فلسطینی یک موضع جمعی واحد برای گسترش مقاومت فراگیر در این منطقه (کرانه باختری) اتخاذ کنند و ریاست تشکیلات خودگردان همکاری و هماهنگی امنیتی با ارتش اشغالگر و پیگرد همه اشکال مقاومت فلسطین را متوقف کند.

وی تصریح کرد فلسطینی‌ها تا اخراج اشغالگر، ابزار‌های استعماری شهرک سازی آن در سراسر اراضی فلسطین و تشکیل کشور مستقل با مرکزیت شهر قدس مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار