بایدن: شرایطی که با ایران داریم نتیجه بحرانی است که ترامپ ایجاد کرده است!

معاون باراک اوباما و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را عامل تشدید تنش‌ها با ایران دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، معاون باراک اوباما و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را عامل تشدید تنش‌ها با ایران دانست.

بر این اساس، جو بایدن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شرایطی که با ایران داریم نتیجه بحرانی است که ترامپ خود ایجاد کرده است. او ما را در آستانه یک جنگ بدون برنامه و راهبرد قرار داده است.

در ادامه این توییت آمده است: ترامپ پیشبینی ناپذیرترین و بی کفایت‌ترین فرمانده کل قوایی است که تاکنون در آمریکا در قدرت بوده است.

آمریکا بامداد روز جمعه گذشته با حمله هوایی به فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. آمریکا مدعی شده است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است. این اقدام تروریستی آمریکا به تشدید تنش‌های میان تهران و واشنگتن منجر شد.

در پی ترور سردار سلیمانی، ایران اعلام کرد از آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور انتقام سختی بگیرد. به همین منظور بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را موشک‌باران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار