کشاورزان البرزی نسبت به پلاک‌گذاری ادوات و ماشین‌آلات خود اقدام کنند

معاونت بهبود و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان البرزگفت: ۱۱۰۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در البرز پلاک گذاری نشده است.

کشاورزان البرزی  نسبت به پلاک‌گذاری ادوات و ماشین‌آلات خود اقدام کنندمحمد تاج الدینی، معاونت بهبود و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال۹۳ درالبرز شروع شده که از جمله آن ها پلاک گذاری ماشین آلاتی چون  تراکتور و کمباین است.

تاج الدینی گفت: تاکنون  ۶۶۳ دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده  و  در سال جاری  نیز پلاک گذاری ۱۹۱ دستگاه تراکتور به پایان رسیده است.

تاج الدینی افزود:یکی از مزایای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی شناسنامه دار شدن آن ها است و با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

او گفت:شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است و می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

معاونت بهبود و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی افزود: هم اکنون ۱۱۰۰دستگاه ماشین آلات کشاورزی  پلاک گذاری نشده است  و از مالکان ماشین آلات کشاورزی پلاک گذاری نشده درخواست می شود که   سند مالیکیت خود را تحویل و پلاک ماشین آلات کشاورزی خود را دریافت کنند.

گفتنی است پلاک گذاری به معنی هویت دهی به ماشین آلات کشاورزان کشور است و این افراد صاحب سند رسمی و پلاک راهنمایی و رانندگی شده اند و سرمایه آنها مشخص شده و هویت پیدا کرده است.

انتهای پیام/ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.