در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان صورت گرفت:

امضای تومار با عنوان انتقام سخت و محکومیت ترور سردار سلیمانی

مسئول بسیج اساتید تویسرکان از تهیه تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

امضای تومار با عنوان انتقام سخت و محکومیت ترور سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حجت بت شکن، مسئول بسیج اساتید تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصاً شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اعلام انزجار از ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش گفت: راه شهدا راه عزت، اقتدار، آزادگی و راه امام حسین (ع) است.

او ادامه داد: نسل امروز مخصوصاً دانشجویان باید زندگی شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند چرا که تأسی به شهدا در زندگی آرامشی را در روح و روان انسان بوجود می‌آورد.

مسئول بسیج اساتید تویسرکان افزود: راه و هدف شهدا مبارزه با استکبار جهانی است که دانشجو با علم و قلمش باید این راه را بپیماید و به جهانیان ثابت کند که ما از راهی که انتخاب کردیم دست نخواهیم کشید و امروز هم قسم می‌شویم که انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش را به سختی از آمریکا خواهیم گرفت و آمریکا باید تاوان این اشتباهش را با خروج از منطقه بپردازد.

بت شکن ادامه داد: تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان تهیه شده است که دانشجویان و اساتید ضمن اعلام آمادگی دفاع از اسلام و سرزمین‌های اسلامی آن را امضا می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار