جمع آوری ۳۳ میلیارد ریال صدقه در چهارمحال و بختیاری

در ۹ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری ۳۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری ۳۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

او افزود: ۱۰ درصد شامل سه میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال به تعمیر، تکمیل و احداث مسکن مددجویان و ۹۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

ملک اضافه کرد: همچنین سه میلیارد ۳۱۳ میلیون ریال به بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان روستایی، ۶۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای کمک به تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام شهری و ۹۹۳ میلیون ۹۰۰ هزار ریال برای کمک به تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام روستایی پرداخت شد.

او با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به سالمندان ادامه داد: چهار میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال نیز به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

ملک پور گفت: مردم و خیران نیکوکار برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود و یا ارسال عدد سه به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب برنامه آپ در هر زمان و مکانی کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار