همه باید در پیشگیری از مواد مخدر همکاری داشته باشند

استاندار سمنان گفت: همه باید در پیشگیری از مواد مخدر همکاری داشته باشند و پیشگیری از مواد مخدر دغدغه دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به تلاش‌ها در جهت مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اولویت اصلی ما است.

او افزود: همهمترین قسمت برنامه‌های ما پیشگیری و محافظت از گروه‌های مخاطب ما مانند دانش آموزان و دانشجویان است و همه باید دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را در این راه همراهی کنند.

آشناگر تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم مشکلات اجتماعی مانند اعتیاد است که شهرداری‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح یاری گران در استان بیان داشت: هدف از اجرای این طرح اجتماعی کردن کار مبارزه با مواد مخدر در سطح استان است.

او ابراز داشت: ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی موضوع بسیار مهمی است که باید برنامه ریزی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم انجام شود.

ارگی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص طرح یاری گران گفت: طرح یاری گران در حوزه پیشگیری و درمان و صیانت و حمایت‌های اجتماعی در کمیته‌های تخصصی دنبال می‌شود.

 او افزود: باتوجه به نظر کارشناسان در خصوص همراهی مردم در مبارزه با مواد مخدر؛ در طرح یاری گران زندگی از همکاری و همراهی مردم در مبارزه با مواد مخدر استفاده می‌شود.

در این جلسه احکام جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به اعضاء داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار