فعالیت بیش از ۶۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش‌اندام در خوزستان

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از فعالیت بیش از ۶۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش‌اندام در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردوان قاسمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: خوزستان در تمام رشته‎های زیرمجموعه این هیات دارای پتانسیل است و ورزشکارانمان بار‌ها در میادین داخلی و خارجی برای استان و کشور، افتخارآفرینی کردند.

او با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ باشگاه مجاز بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان وجود دارد، افزود: روزانه بین ۵۰ تا ۲۰۰ نفر در این باشگاه‌ها به تمرین می‌پردازند.

قاسمی خوزستان را یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشور در رشته بدنسازی و پرورش اندام دانست و اظهار داشت: ورزشکاران استان در اکثر مسابقات موفق به کسب مقام شده‌اند که همین امر توجه هرچه بیشتر مسؤولان به این رشته را می‌طلبد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان تصریح کرد: بیش از نیمی از جمعیت تحت پوشش این هیات را بانوان تشکیل می‌دهند، لذا حضور بیشتر بانوان در این رشته نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه برای این قشر است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروزه که مصرف دخانیات از جمله سیگار و قلیان در بین جوان‌ها رواج یافته، ورزش و اهمیت آن بر سلامت مردم می‌بایست بیش از پیش جدی گرفته شود و مسؤولان نیز توجه بیشتری به این موضوع مهم داشته باشند.

او اذعان داشت: در حال حاضر ۲۷ شهرستان ما فعال هستند که در این میان برخی شهرستان ها، فعال‌تر بوده و ورزشکاران بسیاری به تیم ملی معرفی کرده اند.

اردوان قاسمی اظهار کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام یکی از مکمل‌های مهم برای تمامی رشته‌های ورزشی در بخش قهرمانی، حرفه‌ای و حتی همگانی است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه بعد وسیعی از ورزش خوزستان زیر نظر رشته بدنسازی و پرورش اندام است بیان داشت: با توجه به جایگاه خوب پرورش اندام استان در کشور و استقبال خوب جوانان خوزستانی از این رشته امیدواریم که این رشته مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.