معاون امور استان‌های صدا و سیما مطرح کرد؛

لزوم شناخت کامل ظرفیت‌های استانی برای تولید آثار فاخر در مراکز صدا و سیما

دارابی گفت: کشف ظرفیت‌های هر استان باید در دستور کار نخبگان مراکز استان‌ها قرار بگیرد تا با اطلاعات کامل کار برنامه‌سازی در حوزه‌های مختلف انجام شود.

شناخت کامل ظرفیت‌های استانی برای تولید آثار فاخر در مراکز صدا و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز آبادان با ابراز امیدواری درباره این موضوع که مدیرکل جدید این مرکز برای همه کارکنان در دسترس باشد، گفت:لازم است مدیران کل مراکز از نزدیک و بدون واسطه، نظرات و ایده‌های کارکنان و نخبگان سطح استان را بشنوند و در برنامه‌ریزی‌ها از این نظرات استفاده کنند.

وی افزود: آینده‌نگری و آینده‌پژوهی دو امر مهم در مدیریت هستند که در برنامه ارائه شده توسط مدیرکل جدید مرکز آبادان به آن‌ها توجه شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی بیش از هر دستگاه دیگری به آینده‌نگری نیاز دارد، گفت: چشم‌انداز پنج ساله سازمان با هدف رشد و ارتقاء مراکز تدوین شده و اجرای دقیق آن ضروری است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان، دو مرکز صدا و سیما در اهواز و آبادان را‌ه‌اندازی شده که لازم است مدیران کل این دو مرکز نهایت هم‌افزایی و تعامل را با هم داشته باشند.

دارابی فرماندهی آنتن و کنترل کنداکتور را مورد توجه قرار داد و افزود: چنانچه کنداکتور به درستی چیده شود و برنامه‌هایی متناسب با نیاز‌های هر استان روی آنتن بروند، حفظ و افزایش مخاطبان هدفی دست یافتنی خواهد بود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تصریح کرد: کشف ظرفیت‌های هر استان باید در دستور کار نخبگان مراکز استان‌ها قرار بگیرد تا با اطلاعات کامل در خصوص آنها، کار برنامه‌سازی در حوزه‌های صدا و سیما، خبر، فضای مجازی و انیمیشن و در قالب‌های متنوع و گوناگونی، چون نماهنگ، موسیقی، سریال و مستند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه تولید برنامه‌های فاخر زمینه‌ساز حضور مسئولان و اقدام و عمل مناسب مدیران کشوری و استانی است، گفت: ایجاد فضای مودت، تعامل و برادری بین مراکز همسایه و سایر مراکز، تولید برنامه‌های تبیینی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شبکه‌محوری و برنامه‌محوری و حفظ استقلال رسانه از جمله مباحثی هستند که باید توسط مراکز مورد توجه قرار بگیرند.

دارابی با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال گفت: ظرفیت‌های نفتی و اقتصادی منطقه، فضای پرنشاط ورزشی به ویژه فوتبال، مباحث فرهنگی و ارزشی نظیر دفاع مقدس، راهیان نور و موضوعاتی مانند عوامل شتاب‌زا در پیروزی انقلاب اسلامی، مثل فاجعه آتش سوزی سینما رکس و اعتصاب کارکنان پالایشگاه آبادان از جمله موضوعات برجسته‌ای هستند که رسانه ملی در آبادان باید در این زمینه تولیدات ویژه و مستند‌های فاخر تولید و روانه آنتن کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار