مشارکت ۴۵۰۰ جوان اردبیلی در دوره‌های آموزشی امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر در دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل امروز در نشست با کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: به منظور توسعه آموزش‌های امدادی و لزوم بهره مندی از ظرفیت و استعداد جوانان، در ۹ ماه ابتدایی امسال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر در دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه شرکت کردند.

او افزود: از ابتدای امسال بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر نیز در کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر جذب شده و در راستای سیاست‌های امدادرسانی سازمان به کار گیری می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: با مشارکت معاونت امور جوانان در طول سال برنامه‌های مختلفی برای اعضای کانون‌های جوانان در نظر گرفته می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس با حضور بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر در مرحله شهرستانی اشاره کرد.

معبودی به دیگر برنامه‌های کانون جمعیت جوانان هلال احمر اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال بیش از ۹ هزار نفر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

او به اجرای برنامه فرهنگی جمع آوری کتاب برای مناطق سیل زده کشور نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه در قالب طرح «با مهر تا مهر» با مشارکت جوانان جمعیت هلال احمر استان عملیاتی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار