صادقی: سایپا یک تا ۲ بازیکن دیگر جذب می‌کند/ پول دانشگر را فردا پرداخت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: برای تقویت تیم یک تا ۲ بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی درباره فعالیت باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما تیم جوان و خوبی را برای نیم فصل اول بستیم، اما در ادامه احساس کردیم برای تقویت سایپا نیاز به جذب ۲ ،۳ بازیکن با تجربه داریم. در برخی بازی‌های دور رفت از جوانی بازیکنان مان ضربه خوردیم.

او افزود: صادق بارانی را در پست هافبک دفاعی و خالد شفیعی را در پست مدافع میانی جذب کردیم و اگر شرایط فراهم باشد می‌خواهیم یک تا ۲ بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم. می‌دانید ۱۷ بازیکن باکیفیت مان را که اکنون ستاره سایر تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های بزرگ هستند از دست دادیم، اما با توجه به اینکه هدف اصلی مان بازیکن سازی و پرورش استعداد‌ها بود از نفرات جوان جای آن‌ها استفاده کریم و در این کار موفق هم بودیم، اما باید نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا درباره ممنوعیت این باشگاه از ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش به دلیل بدهی به محمد دانشگر اظهار داشت: ما مشکل حادی در زمینه ثبت قرارداد بازیکنان مان نداریم و تنها باید مطالبات محمد دانشگر را پرداخت کنیم. در ۲ روز اخیر جلسات خوبی در باشگاه مان برگزار شده است و فکر می‌کنم بدهی سایپا به دانشگر فردا (یکشنبه) پرداخت شود.

او افزود: دانشگر برای سایپا زحمت کشیده، اما از لحاظ مالی اختلاف‌هایی با باشگاه داشته است که در ۲ روز اخیر توافق‌های خوبی بین طرفین رد و بدل شده است. نمی‌دانم چرا رسانه‌ها این موضوع را بولد کردند، اما مشکل خاصی نیست و تا فردا حل می‌شود.

صادقی درباره برگزاری اردوی داخلی سایپا بیان کرد: در فوتبال ایران روی این موضوع خیلی تاکید می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم با برگزاری اردوی مان در دخل کشور ارز را هزینه نکنیم، اما مدیران ارشد ورزش کشور هم نسبت به این امر باید فکر اساسی کنند. قرار بود برای اردوی نیم فصل به کیش برویم، اما درست در همین زمان زمین‌های این جزیره زیر کشت است. مسئولان باید روی این موضوع دقت کنند و سپس نسبت به برگزاری اردوی تیم‌ها در کشور‌هایی مانند قطر و ترکیه ایراد بگیرند.

او افزود: دست کم ۱۰ تیم می‌توانستند اردوی زمستانی خود را در کیش برگزار کرده و ضمن استفاده از زمین، هتل و سالن‌های بدنسازی این شهر با خرید‌هایی که انجام می‌شود پول خود را هم در همین جزیره هزینه کنند، اما در کمال تعجب اکنون زمین تمرین‌های کیش آماده نیست. این موضوع خیلی مهم است. ما نمی‌توانیم اردوی یک هفته‌ای تا ۱۰ روزه مان را در قشم که زمین مصنوعی دارد برگزار کنیم. شرایط زمین چابهار هم به هیچ وجه خوب نیست و از طرفی در بندرعباس هم به دلیل بارندگی شدید نمی‌توانستیم اردو را برگزار کنیم.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: من از مسئولان ورزش کیش انتظار داشتم که با درنظر گرفتن شرایط برگزاری اردوی زمستانی زمین را زیر کشت نمی‌بردند تا دست کم ۱۰ تیم لیگ برتری و دسته اولی از آن استفاده کنند و هزینه‌ها را در کشور خودمان انجام بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار