نارضایتی کلوپ از عملکرد قرمز‌ها با وجود پیروزی خارج از خانه برابر اسپرز‌ها

سرمربی لیورپول با وجود پیروزی ارزشمند تیمش برابر تاتنهام، از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیورپول در دیداری خارج از خانه، با یک گل تاتنهام را شکست داد و ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کرد. با این وجود یورگن کلوپ سرمربی آلمانی قرمز‌ها از عملکرد تیمش رضایت ندارد و معتقد است بازیکنانش از موقعیت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت، به خوبی استفاده نکردند.

کلوپ به بازی برتر تیم حریف در دقایقی از بازی اعتراف و اعلام کرد تاتنهام می‌توانست حتی بازی را به تساوی بکشاند.

تک گل پیروزی بخش قرمز‌ها در این دیدار را فیرمینیو در نیمه اول به ثمر رساند. سون هیونگ مین و جیوانی لو سلسو در نیمه دوم فرصت گلزنی داشتند و می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند.


بیشتر بخوانید: تاتنهام ۰ - لیورپول ۱/ مورینیو هم حریف تیم کلوپ نشد


کلوپ پس از پایان این دیدار گفت: اولین و مهم‌ترین موضوع، نتیجه بازی است که به سود ما رقم خورد. یک تیم شایستگی بردن را داشت و آن هم ما بودیم. پیروز شدن در ورزشگاه خانگی تاتنهام کار ساده‌ای نیست.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت: شما از تاتنهام انتظار دارید که در ورزشگاه خانگی شان، بازی دفاعی ارائه دهند، اما آن‌ها در نیمه اول با سیستم ۰-۶-۴ برابر ما بازی کردند. اگر پیروزی برابر تاتنهام در ورزشگاه خانگی این تیم کار ساده‌ای بود، تیم‌های بیشتری این کار را انجام می‌دادند.

او افزود: از پیروزی برابر تاتنهام بسیار خوشحالم، اما باید با بازیکنان درباره عملکردی که در این بازی داشتیم، صحبت کنیم. در بازی‌های پیش رو باید گل‌های بیشتری بزنیم و این یک حقیقت کتمان نشدنی است. باید با خودمان روراست باشیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و در بازی‌های آینده باید این کار را انجام دهیم. به ویژه در ورزشگاه‌هایی مانند هاتسپرز و برابر تیم‌هایی مانند تاتنهام.

با شکست لسترسیتی در بازی امروز، اختلاف لیورپول با تیم دوم به ۱۶ امتیاز رسید و شاگردان کلوپ صدرنشینی شان را بیش از پیش تثبیت کردند.

لیورپول هفته آینده در آنفیلد میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار