امام جمعه بابل گفت:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره حماسه آفرید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در یادواره شهدای شهر دلند گفت:سردار سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی در راه خدمت به مردم و دفاع از حریم ولایت با رشادت‌های بی نظیر خود و دیگر همرزمانش تا آخرین قطره از خون حضوری مستمر و تاثیر گذار داشت.

او افزود:همه ما‌ها بایستی قدرشناس این همه ایثار باشیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان وارسته و شایسته به تمام معنی بود.

روحانی گفت: دشمنان اسلام و مخصوصا استکبار جهانی آمریکای تروریست و جنایتکار با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد ابومهدی المهندس وسایرشهداهمرزمانشان نمی‌توانند به اسلام و انقلاب و ایران قهرمان ضربه وارد کنند.

او ادامه داد:چون ملت ما بیدار هست و مقام معظم رهبری با فرمایشات حکیمانه اسلام به اوج اقتدار رسیده است.

او با اشاره به هوشیاری ملت ایران در دفاع از ولایت گفت: دشمنان اسلام همچنان در حال فتنه گری هستند، ولی همه ما با پیروی از ولایت فقیه و رهبری بایستی هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که کاری از پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان بابل عنوان کرد: به مقام والای شهدای شهر دلند و استان گلستان احترام می‌گذاریم و با الگو گرفتن از این شهدای عالیقدر در راه اسلام و سربلندی کشور گام‌های تاثیر گذار تری برخواهیم داشت و به دشمنان اسلام اجازه هر گونه تهدید و تجاوزگری را نخواهیم داد.

انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.