کاهش ۱۲ درصدی حوادث آب شهر‌های استان زنجان نسبت به سال گذشته

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب شهر‌های استان زنجان امسال در ۹ ماهه جاری ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش ۱۲ درصدی حوادث آب شهر‌های استان زنجان نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: استاندارد سازی انشعابات، اصلاح شبکه توزیع آب و انشعابات و مدیریت فشار آب در شهر‌های استان توسط شرکت آبفا باعث شده است تا با افت ۹۱۹ حادثه آب در سطح شهر‌های استان مواجه باشیم.

او افزود: بیشترین حوادث و اتفاقات آب شهر‌های استان زنجان امسال به ترتیب در شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره اتفاق افتاده است که بیشترین تعداد این حوادث در تیرماه سال جاری و کمترین آن در فروردین ماه بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب به تفکیک نوع بیش از ۶ هزار مورد حادثه در بخش انشعابات، بیش از هزار و ۲۰۰ مورد در شبکه توزیع و ۲۶ مورد نیز در خطوط انتقال رخ داده است.

جزء قاسمی به خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: تعداد کل این خسارت‌ها در استان ۴۷۰ مورد بوده بوده است که بیشترین تعداد آن با ۲۴۳ مورد حادثه به شهر خرمدره ارتباط دارد.

این مسئول به حوادث بخش فاضلاب شهر‌های استان نیز اشاره کرده و اضافه کرد: تعداد کل حوادث شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۹ ماهه سال جاری ۲۸۲ مورد بوده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.