آخرین وضعیت مدارس در سیل سیستان و بلوچستان

روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: به واحدهای آموزشی و مدارس این استان خسارتی وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود گلی مدیر اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در خصوص سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تا به این لحظه موردی مبنی بر خسارت وارد شده به واحد‌های آموزشی و مدارس در این استان گزارش نشده است.

او افزود: ستاد مدیریت بحران بنا به ضرورت و با توجه به شرایط نامساعد هوا مدارس را در بیشتر مناطق استان سیستان و بلوچستان تعطیل کرده که البته در مناطق مختلف تعداد مدارس تعطیل شده متفاوت است.

مدیر اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا کنون در خصوص آسیب به مدارس و دانش‌آموزان آماری وجود نداشته است.

گلی بیان کرد: در بعضی مناطق بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش داشته‌ایم و این باعث شده خطر آب گرفتگی معابر به وجود بیاید و پیش‌بینی‌های لازم برای دانش‌آموزان انجام شود.

او در خصوص تغییر زمان امتحانات دانش‌آموزان، گفت: امتحانات نهایی که به صورت کشوری بوده، کنسل نشده است. ولی امتحانات داخلی مدارس با توجه به تعطیلی‌ها لغو شد و به تاریخ بعد از آخرین امتحان موکول شده است.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از وضعیت مدارس فرسوده در باران سیل‌آسای هرمزگان


نادر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک در خصوص آخرین جلسه تشکیل شده در فرمانداری این استان، اظهار کرد: خسارت بارندگی در روستا‌های سیستان و بلوچستان بسیار زیاد بوده و در حال کمک‌رسانی به خانواده‌ها از طریق هلال احمر و مسئولین آموزش و پرورش هستیم.

او در پایان گفت: خوشبختانه هیچیک از مدارس تخریب نشده و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، برای دانش‌آموزان هم مشکلی رخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار