اهدای ۴ هزار جلد کتاب در جشنواره مردمی نذر کتاب فسا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: در سومین جشنواره نذر کتاب فسا تا کنون بیش از ۴ هزارجلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا بیان کرد: سومین جشنواره مردمی نذر کتاب فسا از ۲۰ آبان تا ۲۲ بهمن ماه امسال در حال برگزاری است.

او، با اشاره به مجموع تعداد کتاب‌های اهدایی از ابتدای جشنواره تاکنون، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۴ هزار و ۶۹۱ جلد کتاب به ارزش تقریبی ۵۶۰ میلیون ریال با مشارکت مردم شهرستان فسا اهدا شده است.

رئیس اداره کتابخانه عمومی فسا با بیان اینکه از ۷ دی تا ۲۰ دی ماه تعداد یک هزار و ۱۳۰ جلد کتاب به ارزش تقریبی ۱۴۲ میلیون ریال اهدا شده است، ادامه داد: در این مدت ۸۳ نفر از شهروندان کتاب‌های خود را به جشنواره نذر کتاب فسا اهدا کردند.

فیروزی با اشاره به نحوه و چگونگی شرکت در این جشنواره مردمی، افزود: شهروندان فسایی می‌توانند کتاب‌های نو و دست دوم خود را با موضوعاتی نظیر کودک و نوجوان، کمک درسی، رمان، داستان، تاریخ، علمی، مذهبی و دانشگاهی را به کتابخانه شهرستان اهدا کرده و با کار خیر خود در تقویت کتابخانه‌های مناطق محروم فسا و توسعه فرهنگ کتاب خوانی کمک کنند.

رئیس اداره کتابخانه عمومی فسا تصریح کرد: همشهریان برای همکاری با این نهاد فرهنگی و مشارکت در اهدای کتاب می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی یا تماس با شماره‌های دبیرخانه جشنواره، با اهدای کتاب در این امر خیر شرکت کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار