تبیین نظام اسلامی مهمترین رسالت رسانه‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تبیین نظام اسلامی را مهمترین رسالت امروز رسانه‌ها اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه بهم پیوستگی اصحاب رسانه در راستای اهداف نظام اسلامی باید روزبروز بیشتر شود، گفت: باید با صلابت راه انقلاب را ادامه دهیم، چراکه چه بخواهیم چه نخواهیم نظام با سرعت در حال حرکت به سمت مقصد است.

او در دیدار با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه، افزود: رسانه واسطه است تا واقعیات نظام و آن چه اتفاق افتاده و شرایطی که در آن هستیم را برای مردم بازگو کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: رسانه باید مطالبات نظام را از مردم و مطالبات مردم را از نظام بخواهد و اگر می‌خواهید در این مسیر قرار بگیرید باید زبان و قلم تان اسیر نفس نباشد تا بتوانید بر اساس واقعیت‌ها تصمیم بگیرید.

نکونام افزود: اهالی رسانه باید با زبان نشأت گرفته از ایمان و تقوا بگویند و بنویسند تا در محضر حق تعالی شرمنده نباشند.

او با اشاره به اتفاقات تلخ آمیز اخیر کشور، گفت: به یقین پشت همه این اتفاقات حکمت الهی وجود دارد که ما از سر آن‌ها بی خبر هستیم.

نکونام با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهادت نشان داد فرهنگ مقاومت و انقلاب در سایه عنایت حق تعالی به سمت جلو پیش می‌رود و دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

او ادامه داد: فقدان سردار سلیمانی مصیبت کمی نیست و اگر در بدو تشکیل انقلاب خون شهیدانی همچون بهشتی به میدان آمد و نازیبایی‌های آن روز را شست، امروز هم خون سردار سلیمانی منشأ برکات بسیار برای تداوم راه انقلاب شد و این برکت خون شهید است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار