تایید صلاحیت ۹۵ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل از تایید صلاحیت ۹۵ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام بیدار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: در استان اردبیل مجموعا ۲۴۱ نفر برای نامزدی انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند که ۲۸ نفر از آنان انصراف دادند و از ۲۱۳ نفر باقیمانده صلاحیت ۹۵ نفر به تایید شورای نگهبان رسید.

او با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده صلاحیت ۹۱ نفر از داوطلبان به تایید شورای نگهبان نرسید افزود: صلاحیت ۲۷ نفر از داوطلبان هم احراز نشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: درحوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۱۰۶ نفر ثبت نام کرده بودند که ۱۶ نفر انصراف دادند و از ۸۷ نفر باقیمانده، صلاحیت ۳۷ نفر به تایید رسید و صلاحیت ۳۶ نفر رد شد و ۱۴ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

بیدار تصریح کرد: در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۶۱ نفر ثبت نام کرده بودند که ۴ نفر انصراف دادند و از ۵۷ نفر باقیمانده، صلاحیت ۲۵ نفر به تایید رسید و صلاحیت ۲۸ نفر رد شد و ۴ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

او افزود: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۳۹ نفر ثبت نام کرده بودند که ۳ نفر انصراف دادند و از ۳۶ نفر باقیمانده، صلاحیت ۱۹ نفر به تایید رسید و صلاحیت ۱۴ نفر ردشد و ۳ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: در حوزه انتخابیه گرمی ۱۴ نفر ثبت نام کرده بودند، که کسی انصراف نداد و از ۱۴ نفر، صلاحیت ۴ نفر به تایید رسید و صلاحیت ۸ نفر رد شد و ۲ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

بیدار بیان کرد: درحوزه انتخابیه مشگین شهر ۲۱ نفر ثبت نام کرده بودند که ۲ نفر انصراف دادند و از ۱۹ نفر باقیمانده، صلاحیت ۱۰ نفر به تایید رسید و صلاحیت ۵ نفر رد شد و ۴ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار