بخشی از راه‌های ارتباطی جلگه ماژان مسدود است

بر اثر بارندگی و گل لای ناشی از برف و باران بخشی از راه های ارتباطی جلگه ماژان مسدود و یا تردد به سختی انجام می شود.

درمحمدی بخشدار جلگه ماژان در گفت  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: راه‌های ارتباطی مزار شاه سلیمان علی (ع)، روستای عیلکی-زرگر مسدود و تردد در مسیر ارتباطی روستای بصیران به سمت ماژان و از بصیران به سمت روستای قلعه زری بر اثر بارندگی و گل لای ناشی از برف و باران به سختی انجام می‌شود.

او افزود: به دنبال فعال شدن سامانه جدید بارشی در خراسان جنوبی از شب گذشته گردنه روستای عیلکی_زرگر بر اثر برف گرفتگی مسدود است.

در محدی با بیان اینکه در روستای اکبرآباد و نظر آباد ۵ سانتی متر برف آمده است، بیان کرد: بیشترین میزان بارندگی در شهرستان خوسف مربوط به روستا‌های بصیران، خالق آباد و فیض آباد بوده است و هم اکنون مسیر ارتباطی روستای بصیران به سمت ماژان و از بصیران به سمت روستای قلعه زری بر اثر بارندگی و گل و لای ناشی از سیلاب به سختی انجام می‌شود.

بخشدار جلگه ماژان با اشاره به ابنکه مسیر ارتباطی امامزاده شاه سلیمان علی (ع) خوسف مسدود شده است، گفت: برای بازگشایی این مسیر باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

او با اشاره به وسعت و پراکندگی روستا‌های شهرستان خوسف اظهار کرد: مردم دهستان‌های ماژان و قلعه زری در صورت مشاهده هرگونه خرابی و مسدود شدن راه‌ها می‌توانند مراتب را به شماره تلفن ۰۵۶۳۲۴۸۷۲۵۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.