سرمایه گذار نباید در کش و قوس اختلافات ادارات درگیر شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: گام های توسعه را باید هماهنگ و متوازن برداشت،توجه به یک بخش را فدای بخش های دیگر نکنیم.

واحدهای صنعتی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان این مطلب که باید از تمامی ظرفیت های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور فعالسازی واحدهای تولیدی راکد استفاده کنیم؛ گفت:از عمده دستاوردهای این ستاد اصلاح و بهبود فرایندهای مربوط به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی است به طوریکه با استفاده از ظرفیت های قانونی می توان مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: با هم افزایی و تشریک مساعی اعضای کارگروه ستاد تسهیل باید مشکلات بین ادارات مرتبط با صدور مجوزها فعالیت اقتصادی برداشته شود؛ به طوریکه سرمایه گذار نباید در کش و قوس اختلافات ادارات درگیر شود.
 حاتمی  این نکته را به دستگاههای اجرایی استان یادآور شد:گام های توسعه باید هماهنگ و متوازن برداشته شود، توجه به یک بخش را فدای بخش های دیگر نکنیم

یکصدوپنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.