ترامپ: استیضاح ننگی بی‌جهت در کارنامه من است

دونالد ترامپ ضمن انتشار پیامی در حساب توئیتر خود، گفته که استیضاح خود را بی‌دلیل خوانده و آن را یک ننگ در توصیف کرده است.

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ضمن انتشار پیامی در حساب توئیتر خود، گفته که از ننگ استیضاح بسیار ناراحت است و مدعی شده که بدون هیچ دلیلی استیضاح شده است.

در پیام وی آمده است: «چرا ننگ استیضاح باید کنار نام من باشد، آن هم در حالی که من هیچ خطایی نکرده‌ام. متن گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین را بخوانید. این یک فریب کاملا حزبی است (اشاره به تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح او)، که بی‌سابقه است.»

وی ضمنا با اشاره به رای مردم و انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور و اینکه هیچ جمهوری‌خواهی به استیضاح او رای مثبت نداده، نوشت: «این بی‌انصافی در حق ده‌ها میلیون رأی‌دهنده است.»

گفتنی است، رسوایی اوکراین‌گیت به رابطه خارج از چارچوب رئیس‌جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین اشاره می‌کند.

ترامپ درپی این رسوایی متهم است که از قدرت خود جهت ضربه زدن به جو بایدن رقیب انتخاباتی خود سوءاستفاده کرده است.

استیضاح وی در مجلس نمایندگان رای آورده و در مراحل آخر به سنا ارجاع داده شده است. با توجه به اکثریت جمهوری‌خواهان در سنا، احتمالا استیضاح رای نیاورد، اما به‌هر حال ضربه سنگینی به اعتبار ترامپ وارد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اره واقعا استیضاح ننگه براش ... این جاندار باید اعدام بشه
آخرین اخبار