پیشگیری از حوادث اولویت کار سازمان آتش نشانی است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: پیشگیری از حوادث، خطرات و آموزش شهروندی از مهم‌ترین خدمات آتش نشانی در سال آینده است.

سید محمد میرجلیلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: رویکرد جدید این سازمان در کنار تقویت تیم‌ها و تجهیزات و خودرو‌های جدید کم کردن تعداد خطرات حوادث و پیشگیری از آنها است.

او افزود: آموزش‌های مدیریت بحران در قالب طرح مدرسه‌ی آماده که با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر استان در مدارس اجرا می‌شود از جمله اقدامات این سازمان در زمینه آموزش شهروندی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه مقام سازی ایستگاه‌ها و ساختمان‌های آتش نشانی در استان و مجهز کردن به برق و آب اضطراری در دستور کار سازمان آتش نشانی استف ادامه داد : این سازمان آماده است به سازمان‌های خدمات رسان در زمینه ارزیابی لرزه‌ای خدمات ارائه دهد.

او تصریح کرد: آموزش دهی به شهروندان و آگاه کردن آن‌ها از راه‌های جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی است.

میرجلیلی گفت: در حال حاضر دوازده ایستگاه آتش نشانی در شهر یزد وجود دارد و برنامه‌های مفصلی برای کاهش زمان رسیدن تیم آتش نشانان به محل حادثه را در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار