مسئولان گلستانی از خانواده دکتر مقصودلو دلجویی کردند

هیئتی متشکل از مسئولان گلستانی از خانواده دکتر مقصودلو، مسافر حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در تهران دیدار و از این خانواده دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینواگلستان، شب گذشته هیئتی متشکل از آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا، هادی حق شناس استاندار گلستان و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه نینوا با خانواده مقصودلو از مسافران سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله نورمفیدی، سردار معروفی، هادی حق شناس و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه هواپیما به اظهار همدردی با این خانواده پرداخته و تصریح کردند خود را در این غم شریک می‌دانند.
 
سردار معروفی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام همدردی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده مقصودلو گفت: سپاه نینوا به نمایندگی از مجموعه کل سپاه در کنار این خانواده داغدار است و خود را در این غم شریک دانسته و از هیچ کمکی به این خانواده عزیز دریغ نخواهد کرد.
 
هواپیمای مسافربری اوکراینی با ۱۷۶ مسافر صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه حوالی پرند تهران سقوط کرد که ۳ نفر گلستانی بودند.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.