عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

جهان کنونی را باید به دو دوره قبل و بعد از شهادت سردار تقسیم‌بندی کرد

مقدم گفت: جهان کنونی را باید به دو دوره قبل از شهادت سردار و بعد از شهادت وی تقسیم‌بندی کرد.

جهان کنونی را باید به دو دوره قبل و بعد از شهادت سردار تقسیم‌بندی کردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد علی مقدم  عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست حزب متبوع خود اظهار کرد: جهان کنونی را باید به دو دوره قبل از شهادت سردار و بعد از شهادت وی تقسیم‌بندی کرد، زیرا اتفاقاتی در راه است که جغرافیای سیاسی و منطقه‌ای را به هم‌ می‌زند و معادلات قدرت جدیدی در منطقه شکل‌ می‌گیرد و آن مشتمل بر قدرت یافتن ملت‌های به استضعاف کشیده و ستم‌دیده خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: توهم نژادپرستی ترامپ کار دستش داد، بارها رسانه‌های دنیا سپهبد شهید سلیمانی را قوی‌ترین دشمن آمریکا اعلام کرده بودند و بر اساس همین توهم، تحمل قدعلم کردن انسانی به زعم او از نژاد پایین‌تر در برابر منافع آمریکا برایش سخت بود از این رو ترور کرد تا بگوید ما برتریم.

مقدم ادامه داد: ترامپ با شهادت سردار دل‌ها به زغم دنبال سه چیز بود، یکی از سه رکن مثلث قدرت ایران اسلامی را از بین ببرد گمان کرد با برجام انرژی هسته‌ای را از ما گرفت، با شهادت سردار نفوذ منطقه‌ای ایران را بی اثر و کم اثر کرد و درصدد است با مذاکره قدرت موشکی ما را از بین ببرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: با شهادت سردار FATF و کارگروه‌های CFT و پالرمو و... که مهم‌ترین کار ویژه آن هستند و نوعی خودتحریمی است را به محاق‌ می‌برد و خود به خود کأن لم یکن‌ می‌شود، خط بطلانی بر برجام کشیده، مجلس آینده به اذن و قوه الهی انقلابی‌تر خواهد شد و هم‌گرایی در مواجهه با غرب شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار