امروزه بسیاری از جوانان و کارمندان به فکر راه انداختن یک کسب‌وکار برا‌ی خودشان هستند.

چگونه کارآفرین موفقی شویم؟به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه بسیاری از کشورها، ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهمتر از همه تربیت افراد (به ویژه تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان) از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

کتاب «کارآفرینی، مفاهیم، نظریه‌ها و کارکردها» نوشته دکتر ذوالفقار رشیدی و محمد تقی ایمانی با بیانی ساده کوشیده تا اهمیت و نقش کارآفرینی و کارآفرین را مورد بررسی قرار داده و نسبت آن را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور مشخص نماید. همچنین این کتاب به شما آموزش می‌دهد تا یک کارآفرین باشید.

این کتاب راه‌اندازی یک استارتاپ موفق و برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی قوی برای کارآفرین شدن را آموزش می‌دهد. اهمیت خواندن این کتاب از این جهت است که اگر کارآفرینان دانش و اطلاعات لازم برای شروع فعالیت را نداشته باشند و برای چنین شرایطی آمادگی کافی نداشته باشند، ممکن است به هدف خود نرسند و نتوانند یک کسب‌وکار موفق را شروع کنند.

در این کتاب شما می‌توانید با ویژگی‌های یک کارآفرین موفق آشنا شوید و خودتان را برای نوآوری و خلق یک کسب و کار آماده کنید.

با خواندن این کتاب می‌توانید ایده‌های ذهنتان را به واقعیت و کسب درآمد نزدیک کنید. این کتاب در ۲۷۲ صفحه توسط انتشارات فرهنگ سبز چاپ و روانه بازار شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار