باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

مدعیان همدردی با مردم/ ناچهره‌هایی که به دنبال جلب توجه هستند

برخی هنرمندان با انصراف از جشنواره‌های فجر مدعی همدردی با مردم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها جشنواره‌های فجر است. این روز‌ها با نزدیک شدن به این جشنواره‌ها خبر‌های مختلفی به گوش می‌رسد که برخی هنرمندان از حضور در آنها انصراف داده‌اند و با انتشار پیامی در فضای مجازی از شرکت در جشنواره‌های فجر که به گفته خودشان مدت‌ها برای آن تلاش کرده‌اند، خداحافظی ‌کرده‌اند.

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

با نگاهی گذرا به انصراف دهنده‌ها خواهید دید کسانی که با حضور در فعالیت‌های هنری به اوج رسیدند و پیش از این با دریافت دستمزدهای میلیاردی و پرداخت نکردن مالیات کمکی به هموطنان خود نکرده‌اند حالا به دلیل اتفاقات اخیر (ساقط شدن هواپیمای اوکراینی در پی خطای پدافند) مدعی همدردی با مردم شده‌اند. البته به جز چهره‌ها، شاهد ناچهره‌هایی هم هستیم که با ایجاد جو رسانه‌ای به دنبال جلب توجه هستند.

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

جشنواره تئاتر فجر در روز‌های اخیر پیام‌هایی را از برخی هنرمندانِ شرکت‌کننده، مبنی بر انصراف از حضور در این جشنواره دریافت کرده است، اما هنوز واکنشی از سوی دبیرخانه جشنواره نشان داده نشده است. حتی هنرمندانی که از جشنواره تئاتر فجر انصراف داده‌اند در پیامی از نادر برهانی مرند دبیر جشنواره خواسته‌اند که از دبیری جشنواره کناره‌گیری کند. این پیام‌ها نشان می‌دهد که برخی از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و می‌خواهند با انصراف از مهم‌ترین جشنواره تئاتری کشور نام خود را درخشان کنند؛ البته باید دید واکنش جشنواره تئاتر فجر به هنرمندان انصرافی چه خواهد بود.

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

این انصراف‌ها به جشنواره فیلم فجر هم رسوخ کرده و برخی اهالی سینما نیز اطلاعیه انصراف منتشر کردند که البته با واکنش‌هایی همراه بود. برای نمونه، مسعود کیمیایی خواستار خروج فیلم «خون شد» از جشنواره فیلم فجر شد، اما تهیه‌کننده آن با این تصمیم مخالفت کرد. این در حالی است که برخی بازیگرانِ کمتر دیده‌شده در فیلم‌ها نیز برای مطرح کردن نام خود، از جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

حوزه تجسمی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و این پیام‌های انصرافی به حدی رسیده که باید گفت جشنواره تجسمی فجر دبیر ندارد و نخستین نفری که انصراف خود را از جشنواره اعلام کرد، ابراهیم حقیقی دبیر جشنواره بود. بعد از او داوران جشنواره نیز اعلام کردند که در جشنواره تجسمی فجر حضور نخواهند داشت.

این انصراف‌ها بی‌حاشیه نبوده و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در بیانیه‌ای انصراف سه تن از اعضای شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را تکذیب کرد.

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

محمدحسین نیرومند طراح و کاریکاتوریست درباره انصراف دبیران و داوران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی معتقد است نمی‌توان مسئولیت‌های کلیدی هنر را به دست هنرمندانی سپرد که به اصل نظام باور ندارند و در همین بزنگاه‌ها است که مکنونات قلبی خودشان را نشان می‌دهند.

سروش میلانی زاده نیز از آن دست هنرمندانی بود که با انتشار پستی نسبت  به حاشیه‌های اخیر واکنش نشان داد:

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

اما جشنواره شعر و موسیقی فجر از کم حاشیه‌ترین جشنواره‌هایی است که اخباری از این دست از آن به گوش می‌رسد و در این روز‌ها فقط چند تن از طنزپردازان و کاریکاتوریست‌ها انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

مدعیان همدرد با مردم/ ناچهره هایی که به دنبال جلب توجه هستند

کیهان کلهر از جمله هنرمندانی است که به وقایع اخیر و لغو فعالیت‌های هنری واکنش نشان داده و اعلام کرد: «فکر می‌کنم در این شرایط باید با هم باشیم و در میان شما باشیم و از نفس یکدیگر استفاده کنیم و به جای عصبانی بودن یا به جای پرخاشگری، این جوّ زمخت و خشن را با موسیقی تلطیف کنیم تا برای همه ما قابل تحمل شود. موسیقی جدی و هنر جدی هیچ وقت نباید تعطیل شود؛ زیرا کارش به تفکر وا داشتن افراد است نه مسئله دیگر؛ از لحاظ اجتماعی اگر بخواهیم قدمی برداریم، باید به فرهنگمان توجه کنیم و فرهنگ را باور کنیم و ریشه تمام مسائل را در فرهنگ بدانیم. اگر مسائل فرهنگی تحلیل بروند و ما کار نکنیم، خیلی‌ها از این بابت خوشحال خواهند شد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
برو دیگه منتظر چی هستی؟ خیلیا پشت کردن به ایران و بعد دست از پا درازتر برگشتن شما هر چه دارید از ایران و ایرانی دارید بدون ایران هیچییی نیستی.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
واقعا یه حرف از سیروان خسروی شنیدم خیلی حقیقت بود اینا همون کسایین که با سبز و بنفش شدنشون رنگ عوض،میکنن ،،،حالا سپاه سه روز بعد بیانیه داد شما چرا بعد سه روز عزاداری میکنی؟ قضاوت با شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
حرف حق دمش گرم که حرف حق زده و دم شمام گرم که نشر دادی نخونده بودم الان دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اینها دردشون مردم نیست. فقط می خواهند مشهور بشن. اگه واقعن دردشون مردم بود مالیات میدادن. برای بازی در یک فیلم مسخره میلیاردی پول نمی گرفتند. خدا لعنت کنه همه بازیگرای بی ایمان و وطن فروشو. که تو شرایط سخت به جای اینکه آب رو آتیش باشن شدن آتیش بیار معرکه.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
به نظر من بهترین تنبیه برای این سلبریتی های بازیگر این است که کسی برای دیدن فیلمهایشان به سینما نرود ، ولی وقتی بعضی از مردم برای دیدن فیلمهای آنها صف می گیرند آنها هم توهم محبوب بودن پیدا می کنند .
Spain
سعید نیری
۱۲:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
نمی دونم اگه جشنواره کن و اسکار هم توی بهمن ماه برگزار می شد و این هنرمندان دعوت بودن ، آیا حاضر بودن به خاطر داغ مسافران از حضور در اونها انصراف بدن. :(
من که وقتشو ندارم ولی خدایی یه نفر وقت بذاره تاریخ جشنواره های خارجی مثل کن و اسکار و.. در سالهای قبل رو در بیاره و تطبیق بدهد با تاریخ زلزله بم و سیل گلستان و سانحه قطار تبریز به مشهد و سقوط دو سه تا هواپیمایی ایرانی در سالهای قبل. احتمالا به نتایج جالبی برسه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
از کی تاحالا اینا شدن هنرمند؟!
پررو شدن یکی باید بنشونه سرجاشون اینا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ان هایی که در شرایط کنونی انصراف و اعتراض می کنند که با پول این ملت خودی شده اند وبا امکانات این ملت فلانی شده اند اگر راست میگویند مالی وسرمایه ای که دراین کشور کسب کردند بگزارند و بروند ان وقت می بینند که در سر زمین های رویایی شان به انها تره خورد کردن هم نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۰۷:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اگه میتونستم همه سلبریتها رو جمع میکردم میریختم دریا قیافه هاشون دل سوزوندناشون چندش اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
باید یه شورای نگهبانم تو هیئت انتخاب درست کنن. خ خ خ
اما جدا از شوخی باید مثل کنکور سراسری که هرکی قبول شه انصراف بده تا دوسال محروم میشه باید یه همچین قوانینی برای اونها هم بذارن اینجوری که نمیشه. ببینم اونوقت از سالای بعد چیکار میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۶:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
افسوس که کلید عقل مردم چه افراد وطن فروشی شده اند حیف است انسان عاقل عقلش رو به این افراد جاه طلب بسپارد مگر خدا به انسان عقل نداده مگر اشرف مخلوقات نیست چرا بعضی افراد به این ها این قدر بها داده اند که الان همش به کشور تنش وارد می کنند وبا روح وروان مردم بازی می کنند به نظرم عقل بز از بعضی از این سلبریتی ها ی مفت خور کلاش وطن فروش خیلی خیلی بیشتر است لعنت خدا بر تمام خائنینی که نون می خورند ونمکدان رو می شکنند مردم به این افراد بها ندهید آن چنان سیلی به این افراد بزنید که دوباره در هرکار وهر چیزی که مربوط به ان ها نیست اظهار نظر نکنند در حیطه تخصص خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آخ آخ آخ چی شد بیچاره ها کلی پول لباسهای اجق وجق داده بودند واسه فرش قرمز حالا با این انصراف لباسهارو کجا بپوشند برا ملت پز بیان
Iran (Islamic Republic of)
gh
۰۳:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ای کاش پول هایی که خرج ساخت این فیلم های مزخرف و بیخودی می شد صرف کمک به توسعه فناوری کشور و اشتغال جوانان نخبه میشد.ما به نخبه های وطن دوست نیاز داریم نه سلبریتی های وطن فروش بی ارزش.
Australia
مهمان
۰۳:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خیلی از اینها که انصراف دادن فعالت هنری نداشته باشن انصافا به نفع فرهنگ وهنرمونه بعضیا که تاریخ مصرفشون مدتهاست تموم شده بعضی ها هم موج سوارن نباشن بهتره
Germany
حسین
۰۲:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اکثر هنرمندنماها هر جا فرصت پیدا می‌کنند کلی ژست روشنفکری برمیدارن و چرت می‌بافند که هنر برای هنر است و سیاست نباید در هنر دخالت داشته باشه. ولی خودشون در هر زمینه‌ای اظهار نظر می‌کنند، در حالی نه نظرشون باری از روی دوش مردم برمی‌داره نه هنرشون دردی از مردم دوا می‌کنه، همیشه هم در هر بزنگاه تاریخی این مرز و بوم از مردم عقب بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
تحریم آیین دشمن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آزادی عملشونو پای مثلا همدردی با مردم نذارن، ما همدرد نمیخوایم،خودشون دارن خودشونو غربال میکنن و کمکم نشون میدن،، اونام جزو مردمن ادم فضای که نیستن منم از کنکور دادن انصراف میدم فقط بخاطر مردم/: برید بابا کارای خودتونو پای مردم‌ نذارین بی زحمت شماها همونایی هستین ک الان شکست سپاهو دیدین ریختین بیرون خودتونو الانم که فعلا طی اولین بیانیه دانشگاه تهران معلوم شد حمله سایبری بوده نه خطای انسانی یا همون سپاه که بعد سه روز تازه فهمیدین که یکسری عزادارن و مردمم رنج کشیدن، ..اخی ناراحت شدین؟؟؟ببخشید که خوشحالیتون عمرش فقط سه روز بود....اینم بدونید با به همدردی شماها که باعث تزلزل ستون این مملکت ینی سپاه میشه نیاز نداریم اول خدا بعدم رهبریو سپاه....بسلامت خوش اومدین فقط دَرَم پشت سرتون ببندین....ادمین ثبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آزادی عملشونو پای مثلا همدردی با مردم نذارن، ما همدرد نمیخوایم،خودشون دارن خودشونو غربال میکنن و کمکم نشون میدن،، اونام جزو مردمن ادم فضای که نیستن منم از کنکور دادن انصراف میدم فقط بخاطر مردم/: برید بابا کارای خودتونو پای مردم‌ نذارین بی زحمت شماها همونایی هستین ک الان شکست سپاهو دیدین ریختین بیرون خودتونو الانم که فعلا طی اولین بیانیه دانشگاه تهران معلوم شد حمله سایبری بوده نه خطای انسانی یا همون سپاه...اخی ناراحت شدین؟؟؟ببخشید که خوشحالیتون عمرش فقط سه روز بود....ادمین ثبت
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
به جهنم چه بهتر اصلا حذف شوید حالا ملت غیور ایران و خانواده معظم شهدا و جانبازان پس از 41 سال صبر و استقامت باید ناز شما ازخود راضی ها را هم بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
برای اینکه فهمیدن دستشون خونده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مطربهای فاسد طاغوتی بعد از انقلاب بیخود آبرو پیدا کردن!
اینها برای اینکه دوباره وقایع جشن هنر شیراز رو تکرار کنند یقه جر میدن
مطربهای غربزده شکست آمریکا رو با شادی بهتون تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۰:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
این مثلا هنرمندانی ما چرا به سیل سیستان هیچ همدردی نکردن اونا هموطن نیستن ؟اهان چون سپاه داره کمک می کنه دیگه جای همدردی نداره ٬چرا اتوبوس افتاد تو دره اینهمه هموطنمون فوت کردن از وزرات راه وغیره گله نکردن آهان چون اونا معاف کردن از مالیات نمیشه بهشون اعتراض کرد ..وقتی همه چی میشه منفعت طلبی و امید به پناهندگی سیاسی و کار تو شبکه منوتو ..همدردیشونم تغییر می‌کنه ..اینه واقعیت هنرمندای بی هویت ما
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب شرق
۰۰:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آنهایی که نقش ایفا میکنند چند میکیرند اشک تمساح برای آزادی میریزند هنرمند آن واقعی جوانانی بودند که در مید آنها ی مبارزه با دشمنان وطن درمیدان های مین دشمن تکه تکه شدن برای استقلال وطن حالا مشتی آدم نما وطن فروش جست فرهنگی به خودشان میگیرند شماها هرچی دارید از صدقه سرملت ایران است کدام ارث پدرانتان را از غرب آورده که خرج ملت ایران کرده آید شما وطن فروشان جیب مارا نزنید هنر نما یتا ن پیش کش درکشورایران در هرکاری نخبه زیا داریم شماها بروید صدقه خور اجنبی باشید
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
همه مشکلات فرهنگی ماازوجودهمینهایی است که درکی از فرهنگ دینی ندارن بخاطر همین بصیرت ندارن و دشمن رابجای دوست میگیرن و متاسفانه در وزارت ارشاد وصداوسیماهم گاهاواردشدن و این شبه براشون حاصل شده که انگار کسی هستن زهی خیال باطل...جوان بیکارمومن زیاد داریم زودتر جاهایی که تحقیرکردن خالی کننین
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۰:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
لطفا اینها را از کلیه برنامه های سینمایی و هنری کنار بگذارید اینها مصداق درستی از وطن فروشان هستند که به هر طریقی آویزان افکار پوسیده صهیونیست و .... هستند.
ایران عزیز جایی برای خائنین وطن فروش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اینها هنرمند نیستند چیزی برای ارائه نداشتن بهانه پیداکردن خوب شدشخصیت واقعی شون معلوم شد بزرگی گفته بود رودخانه خروشان انقلاب خاروخاشاک خود راباخودمیبرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این دوستان عزیز چرا به خاطر آدمهایی که در سوانح هوایی دیگه کشته میشن و مقصر هم کارخانه سازنده است کاری انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برو برو برو برو برو برو . بزار باد بیاد ..فک کردین گوهر بن .هنرمندان
Iran (Islamic Republic of)
نذیر
۲۳:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
عیب نداره می خوان بروند به اختیار خودشان بروند ولی لعنت بر کسی که برگردد
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۳:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
یکی ازاین بازماندگان هواپیما ازاقوام نزدیک خودم هست،،
مادلسوزنمیخواهیم به فارسی هم میگم ما دلسوزنمیخواهیم مادلسوزنمیخواهیم
United Arab Emirates
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خارجیا انداره ما ساده لوح نیستن که پولشون و خرج که عده آدم کند ذهن و خاین کنن نطمئن باشید گرین کارتیم در کار نیست.از طرفی بعضی از این آدمای عشق شهرت که نمیتونن که استعداد ندارن خودشون و ثابت کنن میخوان بگن آره مام هستیم.فقط خدا رو شکر که این حیف نونا شرشون کم کردن.خداییش خانم صبا راد چه سودی واسه ما داشت..؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
وا، نکنه فکر کردن اندازه یک پشمک هم ارزش دارن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به جهنم که برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
راه باز جاده دراز هرررری سلبریتیهای خشک مغز وجود شما توی این مملکت فقط و فقط هزینه و رسوایی داره و نه تنها کوچکترین منفعتی برای جامعه ندارین فقط و فقط حاشیه ساز و بیمصرفید نبودن شما توی جانعه ما بهترین خبر خوش برای مردمه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر شهدا که باید به اونا گفت هنرمند ابنا که هنر مند نیستن به شهید آوینی باید بگی هنرمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
وقتی رفتار برخی از خانواده قربانی ها را دیدم گفتم احسنت به اینهمه درایت و هوش و بصیرت خدا به همه انها صبر هنایت فرماید اما یک مشت کاسه لیس رفتاری دارند که بیا و ببین تا حالا کجا بودید....
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۲۲:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
از هرچی سلبریتی است بدم می آد کشور ایران فقط برای کسانی است که به شناسنامه ایرانی خودشون افتخار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این کساني که واکنش دادند من اسمشان را هم تا حالا حتی در خواب هم نشنیده ام
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۹:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خیلی خوب بود :)))

اخه دقیقا هدفشون همینه که مشهور بشن!!!! پس خبر دارن که عددی نیستن!!!

از جماعت بازیگر بیزارم... اینا حقیقتا بازیگرن!!! خوب بلدند کحا اشک بریزند و کجا شادمانی کنند...
گول این جماعت بازیگررررررر در هر شرایطی را نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اینا چی میگن.والا خجالت آوره.مدل همدردیشون هم بیشتر نفرت آدمو بهشون زیاد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اینا یک مشت وطن فروشند که نه مالیات میدهند و نه دردشون مردمه.فقط دنبال خودنمایی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
متاسفانه گاهی آدما چنان غرق حفظ منافع گروهی و شخصی خود می شوند که حاضرند انسانیت خود را فراموش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بهتر،،،،کاشکی دیگه برنگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بگید چه کسانی هستن که این وطن فروش ها رو بهتر بشناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برای انسان واقعی شکستن بال یک پروانه که نه بال یک مگس هم درد آور است و هیچ شرایط مادی و منافع و قدرت و جایگاهی نمی تواند این درد را نادیده بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
با دشمن همراهی نکنید ،چراقدر امنیت کشور رو نمی دونید،امریکا وطرفدارانش دشمن ملت هستند ،سپاه برای این کشور زحمت زیادی کشیده،چرا گروهی فراموشکار شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
فراموشکار نیستن اینا دیگه خائن و وطن فروشن وگرنه کدوم ادم عاقلیه که امریکارو دشمن ندونه 1حرف حساب فقط از دهن فقیهه سلطانی شنیدم تو واکنشای اخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حالا کیا بودن اسمشون رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مثل همیشه کیا هستن. سابقه شون رو نگاه کنی می فهمی.
راستی تا حالا به مردم سیستان هم فکر کردن این آقایانی که قهرمیکنن و خودش با ننگ بر میگردن.
شدن شبیه زنایی که با قهر از خونه میرن و بعد با پای خودشون برمیگردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
هرکسی ازادی عمل داره
United Arab Emirates
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
هر کسی آزادی عمل در مسایل شخصی خودش داره نه آزادی عمل در جایی که اون رشد داده و همه چیز و شهرتش رو وامدار آنجاست والان از شهرتی که به دست آورده سوء استفاده کنه.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۲۱:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این جماعت خود شیفته کاسه داغ تر از آش شده اند. اینها برای مردم گریه نمی کنند میخواهند برای مزدوران امریکایی و انگلیسی خود شیرینی کنند. زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
کاش راه دیگری را برای ابراز همدردی خود انتخاب می کردند ، مثلاً ساخت فیلم ، موسیقی یا هر هنر دیگه ای در مورد این حوادث و ایجاد امید در مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
کدوم همدردی بابا از کی تاحالا شونه به شونه سفیر جاسوس انگلیسی ابراز همدردی میکنن؟از کی تاحالا واسه همدردی عکس سردار سلیمانیو پاره میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اشتباهی مثبت دادم
اینها برای ابراز همدردی تو فیلمهاشون هم یجور دیگه ب دشمن خدمت میکنن!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضایی
۲۱:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلبریتی های نسبتاً محترم !
این بویی که می شنوید بوی کباب نیست ، اگر اینطور تصور می کنید عرض کنم که دارند خر داغ میکنند؛ به فکر دو روز دیگه ای باشید که این جو هم میخوابه !!!!
اصلا جشنواره ای به نام مقدس فجر با شماها همخوانی ندارد چه بهتر که خودتان زود فهمیدید وصله ی ناجوری بودید برای این مکان
# کاسبان خون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
امیدوارم فکری که از غرب براتون کردن بیچاره و دست از پا درازتر نیاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بندگان خدا حالا انصراف و استعفا دادن گشنه و بی پول نشن؟
نکنه فقر بیاد سراغشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حیف نون حیف نون اینها که انصراف دادن انسان نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
یکی ازجبهه های دشمن جبهه فرهنگیه و همینطور عصر عصر تهاجم فرهنگیه سربازان تهاجم فرهنگی هم مشخصند از این پیاده نظام دشمن انتظار بیشتری نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بهتر ک می رن کمتر از مال بیت المال و صدا وسیما بهشون می رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بدبختی نمیرنم فقط پول مردم بدبختو میگیرن میبرن اونور خرج خوشگذرونیا و زایماناشون میکنن و اقامت اونجارو میگیرن همیشه هم اولین نفران که به همین مردم خیانت میکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خدا شکر از شماها زیاد داریم نباشید به جایی بر نمی خوره
فکر کردید مثلا مثل سردار سلیمانی هستید که مردم از نبودنتون
مردم رو بیتاب کنه زیاد خودتون رو جدب نگیرید چشم بزنید تارخ مصرف تون هم تموم میشه و رو سیاه تو دنیا وآخرت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۱:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست. خودمون کردیم که لعنت بر خودمون
Iran (Islamic Republic of)
یکی بنده که بودش به یکی بنده
۲۱:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
گربه دستش به گوشت نمی‌رسید، از خداش بود بهانه‌ای به دست آورد و بگوید پیف، بو می‌دهد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
تو این شرایط باید با هم باشیم ، حتی اگر مشکلی هم هست بهتره به وقت دیگه ای موکول کنیم ، نباید تفرقه ایجاد کنیم ، باهم بودن و کنار هم بودن و با هم مهربان بودن علاج جامعه ماست.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۰:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
قهر کنندگان اگر اسم دارند اعلام کنید و اگر ندارند تهمت نزنید.
Serbia
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اگه اسمشون رو بگن که به هدفشون رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
حسینی - د
۲۰:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اتفاقا ، ماهرچه مشکل فرهنگی داریم ازدست همین دسته هنر نما است . انشاءالله جا و فضا برای هنرمندان واقعی مهیا شود. این کشور در همه زمینه ها رویش دارد.
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۰:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این سلبریتیها و کسایی ک اغتشاش میکنن بدونن ک امید امریکا برای ادامه فشارها و تغییر حکومت به میل امریکا رو افزایش میدن و کل ملت بزرگ و اصیل ایران خیانت میکنن و هنوز نمیدونن و خوابن
اگه امریکا رو ناامید کرد ک طرفداری تو ایران نداره اوضاع خیلی خوب میشه مطمئنم.....
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دقیقا موندم اگه واقعا این جانب داری سیاسی نیست پس چرا بعد چهار روز شروع به بیانیه کردن کاش مردم ما کمی عاقل بشن چون فقط بهانه دست دشمن میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این مثلا هنرمندان مردمی که همگی میلیاردر هم هستند درحال حاضر برا کمک به مردم سیستان وبلوچستان وسایر نقاط سیل زده چه اقدامی کرده اند ؟؟؟ ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۰:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چرا ؟ یعنی این آدما از پدر و مادر این جان باختگان ، داغترند ؟ نه اینطور نیست .اینها منافق هستند که چهره های آنها الان خودش را نشان میدهد .کجا ی دنیا بعد از یک سانحه چنین کاری کرده آن ؟ اینکار ی عده همراهی با دشمن ایران هست .واگرنه چه دلیلی دارد که یک فیلم ساز بخاطر این اتفاق چنین کند .وزارت ارشاد باید این افراد رو از لیست خدماتی خودش خارج کند .یادمان نرفته که در چه وضعی هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حس نوع دوستی ربطی به پدر و مادر بودن ندارد بلکه این مهر نوع دوستی را خدا در نهاد بشر قرار داده است که حتی در مقابل سوختن یک کانگرو در آتش استرالیا هم دلش را به درد می آورد. عکس کودک غرق شده ی سوری در ساحل ترکیه من یکی را چنان به گریه انداخت که تا زنده ام فراموشم نخواهد شد و هر زمان که حادثه ای باعث یاد آوری می شود بی اختیار اشکم سرازیر می شود .
ما انسانیم حیوان نیستیم !!!!!!!!!!
Spain
سارا
۲۲:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خطاب به 21:53 حس انسان دوستی با تاخیر نشنیده بودم،، درسته ما حیوان نیستیم اما انگار یادتون رفته کی این شرایط رو درست کرده؟ خوب اینا دارن بهانه میدن دست همون آدما که جان ایرانی براشون ارزش نداره من کاری به سیاست مدارا ندارم و اشتباهیی که رخ داده که برای اولین بارم نیست این اتفاق می افته اما امینت الان مدیون سپاه و ترس آمریکا از سپاه که این کشورو تا الان نگه داشته می خوام بگم متاسفانه خیلی وقته حس وطن پرستی تو مردم ما مرده اما افتخار می کنم که یه وطن پرستم و فرزند ایرانم و با تمام وجود وطن پرست میمانم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اگه حس انسان دوستی داشتن روز اول هم ابراز همدردی داشتن الان فکر جای خودشان هستند یا خانواده های داغدار لطفا به این خانواده ها احترام بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
با سرمایه و امنیتی که نظام جمهوری اسلامی برای این آدمکها فراهم نموده است نمک را می خورن و نمکدان میشکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
كار اين جماعت تازگي ندارد جايي كه بايد حاضر باشند سكوت مي كنند ولي جايي كه امريكاييها نظر مي دهند اينها هم همسو با انها وارد مي شوند عاقلانه نيست فكر كنيم جاهلند بلكه براي حفظ منافع خودشون و براي اينكه كشورهايي نظير امريكا و كانادا و....يك نيم نگاهي به اونا بكنند اين مواضع را مي گيرند خودتون را مشغول اين جماعت نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
"رخی بازیگرانِ کمتر دیده‌شده در فیلم‌ها نیز برای مطرح کردن نام خود، از جشنواره فیلم فجر انصراف دادند"
شما بر چه اساس همچین نتیجه ای گرفتید؟!
چرا کسی که کوچکترین انحرافی از مسیر شما پیدا میکنه رو اینجور به باد انتقاد میگیرید؟
چرا نمیذارید مردم بصورت مسالمت آمیز خشمشون رو خالی کنن؟!
چرا فکر می کنید فقط شما و کارهای شما درسته؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
به ناشناس 21:18
موضوع اینه که شما تو تعریف همین درست و غلط مشکل داری
دلیل خشم مردمی که شما ادعای نمایندگیشون رو میکنید چیه که باید اجازه بدیم بخاطرش کشور رو ب آشوب بکشید و طی فتنه و ناامنی کشته های دیگه ای روی دست مملکت بذارید بازم مدعی بشید؟
حادثه هواپیما باتاخیر 4 روزه یا شکست آمریکا؟
عامل جرئت پیدا کردن آمریکا برای حمله ب حاج قاسم و تهدید ایران ب جنگ هم شمایید با اون خشمهاتون ک همیشه در جهت منافع آمریکاست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حالا که رفتین بیرون سفری به بلوچستان و کمک به ملت سیل زده بکنین حد اقل کاریه که میتونید انجام بدین اگه راست میگین که فدایی ملت هستین و برای ملت اشک تمساح. اما لیاقتشو ندارین ..فقط حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این جماعت را که می بینی یاد بچه های در شب شام غریبان میوفتی فقط برای تفریح یکی یه شمع دست گرفتند و بازی می کنند اخرش هم رو دوش مادراشون برای گرفتن غذا بی تابی می کنند وقتی هم غذا را گرفتند دوست ندارن بیچاره اون کسانی که وظیفه ی پخت غذا و کارای دیگه را دارند حالا اینها هم که موندم چرا می گید هنرمند همینه راحتترین کار که همون عذاداری و شمع هست را انتخاب کردند اابته نه برای اموات که برای روح و روان مردم و مملکت و گر نه حالا که مردم سیستان محتاجند یه چند روز گوشی را کنار بزارند و برند کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برن به جهنم
Serbia
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
شیطانم اینا رو راه نمیده میگه حیف جهنم!!!
Iran (Islamic Republic of)
زه
۱۹:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
امریکا داره اززنان ودختران کشورمون علیه نظام استفاده میکنه چرا نظام از زنان استفاده نمیکنه چرا سپاه زنان استخدام نمیکنه چراپوشش زنان نظامی تغییرنمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به نظر من تازه کارها کارشون بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چرا اون موقع که نوبخت گفت معاف از مالیات جنابان لال شده بودن همدردی با مردم نکنه فقط همون مسافرای پرواز که خدا رحمتشون کنه یا نه همدردی منظورشون سیل منظورشون اونایی که تو کرمان زیر پا رفتن یا نه اونایی که تواتوبوس بودن. اگه اینا هم باشه بازم اون موقع که باید میگفتن ماایرانی هستیم وباید مالیات بدیم که نگفتن کارگر بدبخت با چندر غاز باید مالیات بده اونانه هرچند کارگر ومردم عادی کیلو چند شما اپوزیسیون داشته باش برا سفرای خارجیشون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
در این شرایط اون به اصطلاح هنرمندانی که انصراف دادن باید ممنوع الفعالیت بشن متاسفانه این ما مردم هستیم که این قشر بی سواد یا کم سواد رو تبدیل کردیم به اسطوره یا چیزی شبیه اون اما برخی سلبریتی ها سالهاست که شدن ستون پنجم دشمن و سالهاست که ژست مردم داری گرفتن اما همین ها حتی حاضر نیستن فرزندانشون در ایران به دنیا بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اینها که دیگه شورشو درآوردن.درسته همه مردم ناراحت هستن ولی این کارهایعنی چی؟اگه خیلی دلسوزمردم ومملکت خودتون هستید یه مشت مردم بیگناه تو سیل دارن جون میدن برید اونهارو دریابید.واسه ما قهروناز میکنن.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۸:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بهتر سلبریتی های بیگانه پرست
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۸:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
یکی به این سلبریتیها بگه که سیستان رو سیل برد چیکار کردین چرا به دولت اعتراض نمکنین چرا به گرانی اعتراض نمیکنین توی کشور هزاران مشکل بوده و هست پس چرا اونا رو نمیبینین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
باید فيلم هاي شون تحریم کرد و سینما نرفت
United States of America
بالاور
۱۸:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
لعنت بر آشوبگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۰:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرده باد ، کسانیکه با دشمن همراهی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۲۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
هنرمند به کسی میگویند ، که علاوه بر حرفه ای که دارد و در آن به نوعی به صورت تخصصی عمل میکند ، در کنار آن اخلاق و منش را هم داشته باشد ، در غیر این صورت میشود هنربند.
نکته دیگر وجود شخصیتهای غرب زده در جمع همین هنربند ها است که به دنبال عقیده های شخصی خود دست به هر کاری میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این هنر مندان ما از اول یکبار با مردم همسو وروشن نبودند ،جالب این است که از شفافیت حرف می زنند به نظر من مسئولین دورو بازی نمی کنند اما هنر مندان هر موقع چرخ آنها نچرخید از مردم مایه می گذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این موقع وطن پرست ها معلوم می شوند آن هایی در کنار همدردی به اتحاد فکر می کنند نه فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ای کاش این افراد که زندگیشون رو مدیون مردم هستند در خصوص مسائلی سیاسی که تخصص ندارند اظهار نظر نکنند و عده را با خود همراه نکنند که بعدا بفهمند اشتباه کردند و جای جبران ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این ها اگر همدردی بلد بودند از روز اول همدردی میکرد ند، این طور مطرح شدن و اینکه میخواهند از إب گل آلود ماهی بگیرند بیشتر بی شرمی وداغ این خانواده ها را بیشتر کردن، اگه انسانیت بود از اول بود اینها بیشتر مخالفان سیاسی هستند که دنبال بهانه برای ابراز خودشان هستند
Spain
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چه سخن به جا و درستی
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۸:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ما که هنری از اینها ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
در رادیو عصرها نظر سنجی میکنند به ااصطلاح .. نتیجه را چنان اعلام میکنند که انگار ن سیخ بسوزه نه کباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
من متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
آره خب ناچهره هستن
شما چهره ای عزیزم
شما کارت درسته
Spain
سارا
۲۱:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
من از دشمنی آمریکا نمیترسم که آشکارا دشمنی میکند اما از منافقین داخلی میترسم که از پشت خنجر میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بهترین زمان برای قطع کردن دست غرب زدهها از سینما همین الان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
همشون برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بسيار عالي.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اصلا اینها عددی نیستند چرا بزرگ می کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
آقا تو این انصرافا یه چند نفری انصراف دادن مثلا از جشنواره یا همکاری با تلویزیون که خدا شاهده اگه به اقوام و نزدیکاشون بگی از همکاری با تلویزیون انصراف داده میگه اصلا مگه همکاری میکرده و تو تلویزیون بوده ! خداکنه همشون انصراف بدن تا جشنواره پاک بشه از وجودشون
Spain
سارا
۲۳:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اگز دلشان برای مزدم میسوطد بروند سیستان و بلوچستان تا ما بدانیم تحمل یک شب ماندن در سیلاب برای مردم را دارند یا خیر
اینها وقتی چشمشان به آن طرف مرز است چه توقعی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلبریتی های مذور همان بهتر که در فیلم فجر شرکت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۴۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برید بسلامت ...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
شمارا بخدا دیگر نزارید دوباره مجریان بی هویت تریبون صدا وسیما رابدست بگیرند شما مدیون خون پاک شهدایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
شما مردمی هستید پول های مردم رو جمع کردید تو زلزله کجا بردید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
تهمت نزن
Spain
سارا
۲۲:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دروغ نیست و حقیقته البته به جز آقای دایی عزیز که صادقانه عمل کردن و از نزدیک شاهد خدمت رسانی ایشان بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
تهمت نزده سوال پرسیده
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به جهنم كه رفتن بهتر از شرشان راحت ميشيم اميدوارم كه رفتنشون دائمى باشه دوباره سر وكله شون پيدا نشه نه درسينما نه در صدا وسيما ان قدر جوان هنرمند هست كه جاشونو پر كنه
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خیلی ها هستند که بخاطر منافع و مصالح شخصی خود ، مدتها با نقاب چهرة واقعی خود را از شناخته شدن حفظ می کنند ، اما حکمت و تدبیر الهی چیز دیگری و خداوند شرایطی را بوجود می آورد که اینگونه افراد نفاق پیشه ماهیت خود را نشان دهند و خدا را بابت این تدبیر حکیمانه اش سپاسگزاریم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
کاش این سلبریتیها جاشون رو با سلبریتیهای اونور اب که صادقانه از ایران و سردار دفاع کردند عوض کنند تا ایران ما یک دست و قدرتمند تر بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
باید این جمله را نثارشون کرد!
برو بابا...........بزار بادبیاد!
۱۲
آخرین اخبار