هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها و جنایات مایوس کردن مردم از انقلاب بود

فرماندار شوش گفت: هدف آمریکا از اعمال این تحریم‌ها و جنایات مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شوش گفت: این کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدترین جنایات و تحریم‌ها را علیه ایران انجام داده است و پایه‌های این انقلاب با درایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی و همبستگی ملت شریف ایران، روز به روز مستحکم‌تر از قبل می‌شود.

او با بیان اینکه انهدام پایگاه نظامی مجهز عین الاسد  نشان از قاطعیت و اقتدار نظام در برابر هرگونه تجاوز و جنایت بود افزود: سردار سلیمانی در طول زندگی با برکت خود انسانی مومن، متواضع، مردمی و سرداری کاربلد بود که مستکبرین جهان را بار‌ها متحمل شکست‌های بسیار سنگینی کرد.

غزی بیان داشت: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با اربعین شهدای مقاومت باید برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر و پرشورتر از گذشته برگزار شوند وکمیته‌های نظارت و ارزشیابی، مساجد، فرهنگی و دانش‌آموزی، اصناف و بازار، بسیج، زنان و خانواده، ایثارگران، ورزش، پشتیبانی و کارگری از جمله ۲۰ کمیته تشکیل شده برای بزرگداشت دهه فجر در شهرستان هستند.

فرماندار شوش تصریح کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مهمترین و ارزشی‌ترین دستاورد‌های انقلاب مردمی سال ۵۷  است و دهه فجر تاثیرگذارترین رویداد نظام اسلامی است پس باید این دهه را هرچه باشکوه‌تر گرامی داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.