منزوی: تمام درخواست‌های مجیدی را فراهم کرده ایم

کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به شرایط این روز‌های آبی پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

منزوی: همه درخواست‌های مجیدی را فراهم کردیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال به بازیکنان جدید زیادی نیاز ندارد. ارسلان مطهری را به تیم اضافه کردیم. مدام می‌گفتند که بازیکن جدید با دخالت دلال‌ها به تیم اضافه می‌شود.

او تصریح کرد: «سک» مدیر فنی جدید تیم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال اضافه می‌شود. «سک» اصالتی صربستانی دارد و در رده‌های دوم و سوم رئال مادرید سابقه فعالیت دارد.

منزوی بیان کرد: یک بازیکن جدید که نمی‌توانم نامش را فاش کنم به تیم اضافه می‌شود. دوستی که برای ما کلاس می‌گذارد و می‌گوید ما نمی‌توانیم با پاتوسی قرارداد ببندیم، بداند که پاتوسی به خاطر پول بیشتر به فولاد رفته است.

او تصریح کرد: همه اسناد را نمی‌توان در رسانه‌ها نمایش داد. می‌خواستیم پاتوسی را بخریم، اما صبح بیدار شدیم و دیدیم با پول بیشتر راهی فولاد شده است.

منزوی گفت: بازیکن کامرونی که دفاع وسط و چپ بازی می‌کند به زودی به تهران می‌رسد. هزینه زیادی برای رضایت نامه تبریزی داده بودیم. دشتی در استقلال می‌ماند، اما تبریزی در آستانه انتقال به شهرخودرو است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: اصلا سراغ استوکس نرفتیم. می‌دانستیم که دریافت رضایت نامه او از تراکتور سخت است. امیدوارم تا چهارشنبه میلیچ یه تهران بیاید.

او گفت: نمی‌دانم چرا برخی قرارداد‌ها در استقلال منتشر می‌شود. در جریان این موضوع نیستم و درخواست کردم این موضوع بررسی شود. رقیب ما یعنی پرسپولیس در آرامش کار خود را انجام می‌دهد، اما در استقلال فشار زیادی را تحمل کردیم. همه درخواست‌های مجیدی را فراهم کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار