گاف شبکه تلویزیونی وهابی در تجمعات دانشجویی تهران

شبکه نلویزیونی کلمه، بخشی از تجمعات دانشجویی در مخالفت با اغتشاشات را به عنوان اعتراضات دانشجویان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی پخش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه تلاش ناکام شبکه‌های غربی_سعودی برای تحریک مردم ایران به اغتشاش و آشوبگری، شبکه وهابی کلمه فیلم اعتراض دانشجویان امیرکبیر علیه اغتشاشگران را به عنوان تجمع آشوبگران جا زد! این شبکه تلویزیونی بخشی از اجتماع دانشجویان را که در مخالفت با آشوب و اغتشاش شعار سر می‌دادند با زیرنویس "تجمع اعتراضی دانشجویان" پخش کرد.

در چند روز گذشته و پس از انتشار خبر وقوع خطای انسانی در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین، تعدادی از دانشجویان به نشانه اعتراض در مقابل دانشگاه امیرکبیر تجمع کردند که به مداخله نیروی انتظامی انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مردم شریف و ولای کشور از شما میخوام با حضور خود جوش در خیابان بعد از نماز جمعه بیایید اینبار ما باری رو از روی دوش سپاهیان عزیز برداریم ومشت محکمی به دهان اختشاشگران و برهم زنندگان ارامش کشور بزنیم الان وقت سکوت نیست فرصت به نااهلان ندهید تا بیشتر از این کستاخی نکنن الان فرصت است تا از رهبر و سپاه حمایت خود را نشان دهیم ..من ولای و یک سپاهیم.