برپایی نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و سوغات در نهاوند

فرماندار نهاوند از برپایی نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و سوغات در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و سوغات در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند در کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند، بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که طی یک سال گذشته در شهرستان نهاوند در راستای بهبود مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و شهرداری نهاوند انجام شد ایجاد بازار روز عرضه محصولات مصرفی خانوار است.

او با بیان اینکه ازآنجاکه بحث تردد در شهر با توجه محدودیت‌های موجود معضل ترافیکی و سد معبر ایجاد کرده بود، گفت: این بازار روز با ورود بخش خصوصی راه‌اندازی شد و کسبه خیابان سعدی برای عرضه محصولات حاضر شدند.

فرماندار نهاوند با اشاره نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ایجاد انگیزه برای حضور مردم برای تهیه مواد خوراکی موردنیاز خود از این بازارچه، گفت: در کنار رسانه‌ها دستگاه‌های دولتی نیز باید با توجه به جامعه هدفی که در اختیاردارند وارد عمل شوند.

ناصری افزود: تعاونی‌ها، میراث، صنایع معادن، جهاد کشاورزی نیز برای ارائه خدمات خود بدون واسطه با ایجاد غرفه‌های عرضه تولیدات خود وارد عمل شوند.

او از بکار گیری سیاست تشویقی برای استقبال هرچه بیشتر تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: به تولیدکنندگان برای اجرای غرفه‌ها می‌توانند به مدت ۳ ماه به‌صورت رایگان برای آغاز کار در بازار روز نهاوند حاضر شوند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پویایی و توسعه شهر و شهرستان ابتکار و خلاقیت به خرج دهند و برای رونق بازار پیشنهاد‌های اجرایی ارائه دهند تا نهایتاً موجب رونق اقتصادی شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار