اردوی عکاسان سینما جوان سمنان با محوریت رونق تولید

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: اردوی عکاسی با موضوع شعار سال «رونق تولید و مشاغل سخت» با حضور ۱۰ نفر از عکاسان انجمن سینمای جوانان استان سمنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید خجسته فر رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: عکاسان این انجمن با توجه به شعار سال «رونق تولید» و با هدف بازتاب زحمات کارگران واحد‌های تولیدی به ویژه معادن، در قالب یک اردو به عکاسی پرداختند.

او افزود: این اردو با موضوع شعار سال «رونق تولید و مشاغل سخت» با حضور ۱۰ نفر از عکاسان انجمن سینمای جوانان استان سمنان به منظور برپایی نمایشگاه در هفته «فیلم و عکس» استان سمنان در سال جاری برگزار شد.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان تصریح کرد: هفته فیلم و عکس استان سمنان به مدت سه روز با حضور عکاسان و فیلمسازان استان سمنان زمستان ۹۸ و با حضور استادان بخش‌های کارگردانی، پویانمایی و عکاسی برگزار می‌شود.

سعید خجسته فر ادامه داد: دهمین هفته فیلم و عکس در سال گذشته با استقبال شهروندان و دانشجویان همراه شد و نتیجه برنامه‌های انجمن سینمای جوانان استان سمنان جذب حداکثری افراد به آموزش بود، در حال حاضر بسیاری از افرادی که سال گذشته در هفته فیلم و عکس حضور داشتند در انجمن سینمای جوانان به فعالیت‌های هنری در زمینه عکاسی، فیلمسازی، تصویربرداری، پویانمایی و رشته‌های مرتبط با فیلمسازی می‌پردازند.

او بیان کرد: یازدهمین هفته فیلم و عکس، زمستان ۹۸، با نمایشگاه عکس با موضوع «رونق تولید، مشاغل سخت»، ساخت فیلم‌های کوتاه در قالب «کمپ فیلمسازی دوم»، اکران فیلم‌های تولیدی انجمن سینمای جوانان سمنان و کارگاه‌های آموزشی توسط استادان کشوری همراه می‌شود.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان تاکید کرد: هنرجویان انجمن سینمای جوانان استان سمنان در طول سال به فعالیت‌های هنری می‌پردازند و تولید و آموزش آن‌ها فقط به هفته فیلم و عکس محدود نمی‌شود.

سعید خجسته فر یادآور شد: در ماه گذشته نیز کارگاه پویانمایی و استاپ موشن از جمله کارگاه‌های هنری انجمن با حضور استادان برجسته کشوری محمد علی صفورا و اسماعیل شرعی برگزار شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.