عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

تخریب کوره‌های آجرپزی به معنی از دست دادن سرمایه‌های فرهنگی است

مسجد جامعی گفت: باید از تخریب کوره‌های آجرپزی که جزو سرمایه‌های فرهنگی منطقه ۱۹ است ،جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی ماه) برگزار شد، در تشریح نقاط قوت منطقه ۱۹ و محله نعمت‌آباد گفت: در منطقه ۱۹ بازار شهری بزرگی وجود دارد که بر اساس گزارش‌های رسیده در حال حاضر شرایط فراملی نیز پیدا کرده است که می‌توان به بازار میوه و تره‌بار مرکزی، بازار مبل و پارچه، بازار معامله خودرو، بازار لوازم دسته دوم اشاره کنم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که در منطقه ۱۹ زمین‌های زیادی در حوزه شهری وجود دارد، گفت: زمین‌های این حوزه به شکل پارچه پارچه آبادی است و زمینی به شکل متر به متر وجود ندارد.

مسجد جامعی با اشاره به کوره‌های آجرپزی گفت: کوره‌های آجرپزی منطقه ۱۹ سرمایه‌های منطقه هستند که متأسفانه شنیده شده که تعدادی از آن‌ها را می‌خواهند تخریب کنند که اگر کوره‌های آجرپزی تخریب شوند سرمایه و میراث فرهنگی ما از دست می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت بوستان ولایت در منطقه ۱۹، گفت: طرح بوستان ولایت رها شده و شهرداری نمی‌تواند از این ظرفیت بهره‌برداری کند و باید وضعیت بوستان ولایت تعیین و تکلیف شود.

افزود: در گزارش سال ۸۸ مشکلات ۵۶۰ خانوار منطقه ۱۹ و محله نعمت‌آباد بررسی شد و حال باید برای نتیجه گیری و میزان مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار