فعالیت ۵۲۰ نیروی راهداری در محور‌های استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: هم اکنون ۵۲۰ نیروی راهداری در محور‌های استان فعال هستند.

فعالیت ۵۲۰ نیروی راهداری در محور‌های استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آمادگی راهداران به منظور گزارش هواشناسی مبنی بر برفی شدن جاده‌های استان گفت: در حال حاضر ۳۴ راهدارخانه با ۵۲۰ نیروی انسانی در حال آماده باش قرار دارند.

او در خصوص تجهیزات راهدارخانه‌ها فعال نیز بیان کرد: ۲۸۶ مورد تجهیزات راهداری اکنون فعالیت دارند که در مواقع بارندگی و انسداد راه‌ها وارد عمل می‌ شوند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: محور گنجنامه ـ تویسرکان نیز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور همدان ـ جوکار ـ تویسرکان تردد کنند.

پرورشی با بیان اینکه نقاطی از محور‌های همدان در زمره نقاط حادثه خیز به شمار می‌روند، افزود: به منظور رفع این نقاط حادثه خیز ۴۰ مورد اصلاح پیچ، ۲۰۰ مورد اصلاح دوربرگردان و ۱۱۵ مورد ترانشه برداری ایجاد شده است.

اوایمنی محور‌ها را یکی از اولویت‌های اداره کل راهداری دانست و گفت: بر این اساس ۱۳ هزار و ۶ مورد تعمیر و نصب علائم ایمنی را در برنامه قرار دادیم که عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.