۲۶۹ مسافر گرفتار در برف از سرما نجات یافتند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۲۶۹ مسافر گرفتار در برف در محور‌های استان خبر داد و گفت: ۴۸ نفر را نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  با اشاره به بارش برفی که از شب گذشته تا بامداد امروز (۲۴ دی) محور‌های استان را در بر گرفت، گفت: بیشترین بارش برف و گرفتاری خودرو‌ها را در منطقه اورامانات شامل محور روانسر به پاوه، روانسر به جوانرود و جوانرود به ثلاث باباجانی داشتیم که  ۹۲ خودرو گرفتار در برف و رهاسازی شدند این خودرو‌ها ۲۶۹ نفر سرنشین داشتند.

او گفت:  ۴۸ نفر از این مسافران در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و بسته‌های غذایی برای آن‌ها توزیع شد و  ۴۵ نفر نیروی هلال احمر با امکانات و خودرو‌های امدادی در جریان امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف پای کار بودند.

او از مردم خواست هنگام سفر در روز‌های برفی زمستان حتما از سالم بودن خودرو خود خصوصا سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن مطمئن باشند و لباس گرم و مواد غذایی کافی نیز به همراه داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.