مستند «خاتم سلیمانی» روی آنتن رادیو فرهنگ می رود

برنامه مستند «خاتم سلیمانی» هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو فزهنگ می رود.

مستند «خاتم سلیمانی» روی آنتن رادیو فرهنگبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند «خاتم سلیمانی»، روایتی از تلخ و شیرین زندگی و شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که هر شب به همت گروه‌های برنامه سازی رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

این مستند را مریم قاسمی برای گروه جامعه و مریم یوسفی پور برای گروه فرهنگ و اندیشه و الهه بیات برای گروه کتاب تدارک دیده اند؛ در مستند «خاتم سلیمانی»که چهارشنبه‌ها پخش می‌شود روایتی نزدیک و عینی از خطرات و سختی‌های مستندسازان جنگی و زندگی آن‌ها در چهار محور بیان می‌شود.

«قهرمان قهرمان ها»، «سردار اخلاص و ایمان»، «سردار جهان شمول» و «خاتم سلیمانی» بخش‌های این برنامه است؛ در این برنامه که دوشنبه‌ها روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود؛ گفت و گو با همرزمان سردار شهید، شخصیت ایشان بررسی شده و در ادامه سردار سلیمانی در آینه رسانه‌های بیگانه و نوع پردازش این رسانه‌ها نسبت به خبر شهادت این شهید بزرگوار مورد توجه قرار می‌گیرد.

گروه کتاب نیز پنجشنبه‌ها در این برنامه با نگاهی متفاوت آثاری را که درباره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده معرفی کرده و در گفت وگویی مستند و کوتاه نظرات شاهدان و نویسندگان در خصوص این شهید بزرگوار را جویا می‌شود.

«خاتم سلیمانی» مستندی از شعرخوانی و دل نوشته‌های اهل ادب برای سردار دل هاست که سه شنبه‌ها پخش می‌شود.

«خاتم سلیمانی» در قالب مستندی از زندگی سردار در ایران، سوریه، لبنان و عراق در کلام همرزمان شنبه‌ها به همت گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

گفتنی است این برنامه امشب سه شنبه ۲۴ دی ماه به طور زنده و مستقیم از حرم شاهچراغ در شیراز، همایش ادبی خاتم سلیمانی را پخش می‌کند.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی ۱۳ دی در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

علاقه مندان می‌توانند شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه برنامه «خاتم سلیمانی» را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار