شجاعی: دیدار با چین بازی مرگ و زندگی است

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: هنوز شانس صعود به مرحله بعد را داریم و بازی فردا مقابل چین برای ما بسیار حساس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، تیم ملی فوتبال امید ایران روز یکشنبه مقابل کره جنوبی شکست خورد و  برتری ازبکستان مقابل چین باعث شد چین از این گروه حذف شود و ایران هم کار سختی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

تیم ایران  برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید چین را در بازی پایانی شکست دهد و امیدوار به شکست ازبکستان برابر کره جنوبی باشد تا شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد.

علی شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: این رقابت برای ما تمام نشده است و امیدوارم که بتوانیم مقابل چین به برتری برسیم. ۲ سال است که این تیم تلاش می‌کند تا هر روز بهتر و بهتر شود.

او افزود: بازی با چین مسابقه  آخر است و رقابت مرگ و زندگی محسوب می‌شود. ما می‌خواهیم در این مسابقه برنده باشیم و هیچ چیز دیگر را قبول نمی‌کنیم.


بیشر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران یک - کره جنوبی ۲/ شانس صعود کم رنگ شد


شجاعی ادامه داد: در بازی با کره ما ۲ نیمه متفاوت داشتیم. تیم کره یک تیم حرفه‌ای است و وقتی آن‌ها ۲ گل برابر ما به ثمر رساندند، بازگشت دوباره به مسابقه بسیار دشوار بود. البته ما تمام تلاش خود را در آن دیدار کردیم. همچنین درباره صحنه آخر بازی باید بگویم که فکر می‌کنم دروازه‌بان در آن لحظه واقعا عالی بود. پاسی که رضا دهقانی به من داد خیلی خوب بود و من سعی کردم با تمام توان شلیک کنم. این واقعا برای دروازه‌بان سخت بود، اما واکنش او عالی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
صعود نکردیم چی میگی مرگ و زندگی چیه. صعود نکردیم باتو واستیلی موحنایی
آخرین اخبار