فعالیت ۹۰۰ واحد فست فود دارای مجوز در شیراز

رئیس اتحادیه پیتزا و اغذیه فروشی شیراز با اشاره به فعالیت ۹۰۰ واحد فست فود دارای مجوز در این کلانشهر، گفت: ۳۰۰ مغازه پیتزا فروشی جدید هم به دنبال اخذ مجوز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا احمد پناه با اشاره به فعالیت ۴۰ واحد پیتزا فروشی بدون مجوز، اظهار داشت: در با بازرسی بازرسان این واحد‌ها موظف به اخذ گرفتن مجوز شدند که در غیر اینصورت نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام می‌شود.

او با اشاره به جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری شیراز گفت: به ازای هر ۲ هزار نفر در حال حاضر یک واحد پیتزا فروشی وجود دارد که در حال افزایش هم هست.

احمدپناه با بیان اینکه شیرازی‌ها نگران رعایت بهداشت توسط این واحد‌ها نباشند از ضرورت بازرسی مستمر در این رابطه سخن گفت.

به گفته او، شیراز از لحاظ بهداشتی سخت‌ترین شهر محسوب می‌شود و بازرسان با وسواس و جدیت بیشتر در حال نظارت هستند.

رییس اتحادیه پیتزا و اغذیه فروشی شیراز عنوان کرد: هفته‌ای یک بار بازرسان بر قیمت‌های اغذیه فروشان به صورت چرخشی در این شهر نظارت دارند.

او در خصوص نرخ پیتزا نیز اظهارداشت: افزایش قیمت بر اساس قیمت‌های کالای اولیه است و در مدت اخیر فقط به صورت جزئی و با توجه به حقوق پرسنل، افزایش قیمت وجود داشته است.

رئیس اتحادیه پیتزا و اغذیه فروشان با اشاره به تفاوت قیمت‌ها در برخی اغذیه فروشی‌ها افزود: تفاوت قیمت‌های مغازه‌ها بر اساس وزن و کیفیت غذا‌ها بوده و اینکه برخی مغازه‌ها قیمت ارزان تری دارند به علت وزن کم غذای مورد نظر است و علت قیمت بالای دیگر مغازه‌ها نیز بخاطر کیفیت آن هاست.

احمدپناه در پایان با اشاره به ضرورت توجه به شکایات مشتریان بیان کرد: تا کنون شکایت خاصی از سوی مشتریان وجود نداشته ضمن اینکه اگر کسی شکایتی دارد باید به اتاق اصناف مراجعه کند، در صورت شکایت مشتری پروانه کسب مغازه مورد نظر به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و در صورت لزوم واحد متخلف پلمب خواهد شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار