معاون فرماندار استان ایلام عنوان کرد؛

اعتیاد بلای خانمان سوز در جامعه

معاون فرماندار استان ایلام گفت:ریشه اصلی بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی در جامعه برگرفته از بلای خانمان سوز اعتیاد است.

اعتیاد بلای خانمان سوز در جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست تیرافکن معاون فرماندار و حضور سایر اعضا برگزار گردید.

معاون فرماندار در این جلسه با بیان این که امروز مهمترین آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است گفت: ریشه اصلی بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی در جامعه برگرفته از این بلای خانمان سوز است.

تیرافکن در ادامه با اشاره به این که دستور کار این جلسه استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد جهت کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری اعتیاد می‌باشد بیان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و شناسایی و استفاده از توان خیرین در بهبود آسیب‌های اجتماعی سیاست و هدف گذاری اصلی سازمان‌های اجتماعی کشور است و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی عضو شورا با استفاده از این ظرفیت‌ها گام‌های اساسی در راستای پیشگیری از اعتیاد بردارند.

در ادامه ضمن بررسی مصوبات قبلی شورا و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بحث و تبادل نظز صورت گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.