سرلشکر سلامی:

پرونده جنگ بسته شد/ برای ساختن کشور عجله داریم/ با خیال راحت روزگارتان را سپری کنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: پرونده جنگ بسته شد چون مردم ایستادند و نترسیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی از او به عنوان فرمانده شجاع، بی‌نظیر و تکرار ناشدنی جبهه مقاومت اسلامی و  مجاهد خستگی‌ناپذیر و ستاره پرفروغ سپهر افتخارات امت اسلام یاد کرد و گفت: شهادت سردار شهید و رشیدمان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین شهادت جمعی از دلدادگان آن شهید والامقام را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

او همچنین افزود: جان باختن جمعی از دلدادگان آن شهید والامقام در کرمان و شهادت عزیرانمان در حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیما در روز‌های اخیر را به محضر حضرت، ولی عصر و نایب بر حق آن  رهبر معظم انقلاب ، امت اسلام و ملت وفادار و استثنایی ایران اسلامی و خانواده‌های این شهیدان تسلیت می‎گویم.

سلامی ادامه داد: برای من حضور در این جمع باشکوه، در این محفل بهشتی و میزبانی شهیدانمان و افتخار میهمانی در محضر آنان، افتخار بزرگ و فراموش ناشدنی است.

فرمانده کل سپاه از بوشهر به عنوان نماد مشرق مقاومت یاد کرد و گفت: این استان محل طلوع خورشید مقاومت و مبارزه علیه استعمار از قرن‌ها قبل است، اینجا زادگاه نبرد و مجاهدت علیه متجاوزان و اشغالگران است. در عین حال بوشهر مغرب و محل غروب قدرت‌های استعماری است. این واقعه‌های افتخارانگیز و باشکوه این سرزمین به زیبایی در تاریخ زنده و جاری آن نوشته شده است.

سلامی با اشاره به حماسه باشکوه ایستادگی مردمان این سرزمین در مقابل انگلیس تصریح کرد: عالمان بزرگ که روح مقاومت، ثبات قدم و جهاد را بر پیکره این مردم جاری کردند در مقابل استعمار انگلیس با شهادت جاودانه شهید رئیسعلی دلواری که بیرقدار فراموش نشدنی تاریخ مبارزان ملت ایران است، ایستادگی کردند.

او دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در چند سال گذشته را باز‌احیای نماد و اهتزاز همان پرچم و اثبات همان گفتار دانست و ادامه داد: در این منطقه دست و پای متجاوزان قطع می‌شود و این یک افتخار ماندگار است، اما باز هم می‌توان از شکوه و حماسه‌های بزرگ مردمان این دیار سخن گفت. از نبرد‌های مستقیم بین فرزندان سپاهی این مردم در سال‌های پایانی جنگ با آمریکای جنایتکار در جایی که آخرین گلوله‌ها را فرزندان شما بر سینه متجاوزان نواختند و داستان یک جنگ مستقیم و در پایان دفاع مقدس با آمریکا را، با پیروزی یک ملت به نام ایران ثبت کردند که سرداران بزرگش همانند نادر مهدوی و بیژن گرد از پیشتازان و پیشگامان شکستن هیمنه استعمار و استکبار در این سرزمین هستند.

سردار سلامی  با بیان اینکه مردمان بوشهر اهل وعده صادق، شریف و باصفا هستند، ابراز داشت: این شهیدان اسناد زنده صدق وعده شما هستند که دوست داشتید و دوست دارید در رکاب امامان ما در نبرد با مشرکان، کفار و منافقان می‌بودید. آنان تندیس‌های زنده وفاداری شما و حجت‌های خدا روی زمین هستند. گشایشگران راه‌های فتح و فاتحان قله‌های سعادتند. شهدا امنیت، عزت، شرف و کرامت ما هستند بدون آنکه دیده شوند و صخره‌های سرسختی هستند که این ملت و استقلال و عظمت آن همه به این صخره‌های مستحکم متکی است همانگونه که امام فرمود همانگونه که خداوند میدان زمین را با صخره‌ها مستحکم کرد شهیدان هم صخره‌های سختی هستند که جامعه‌های ما برای همیشه به آنها متکی و عمود‌ها و ارکان و تکیه‌گاه‌های ما  الی الابد هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا به ما درس استقامت دادند، به ما یاد دادند که می‌توان به اذن خداوند با تکیه بر نصرت های الهی در برابر دشمنان با هر درجه از شکوه ظاهری ایستادگی کرد و قله ها را فتح کرد و یک ملت را بر ائتلافی از قدرت های بزرگ تحمیل کرد.

سلامی تاکید کرد: شهدا آموزگاران معانی بندگی، شرف، ایثار، فداکاری، اخلاص، شجاعت، غیرت  و مردانگی به همه بشریت و همه نسل ها بودند.

او  با بیان اینکه آثار وجودی شهیدان همچنان در نصرت های الهی هویداست، گفت: آنگاه که آمریکایی ها در طبس گرفتار طوفان شن شدند و به خاکستر تبدیل شدند و این نشانه‌هایی آشکار از نصرت الهی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تاریخ سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. نصرت های الهی را مرتب در این دوران دیده‌ایم. انقلاب ما در نبرد مستمری که دارد با نزول نصرت های الهی ادامه یافته است.

او تاکید کرد: شهدا اطمینانی در قلب ها ایجاد کردند که از شکوه ظاهری امپراتوری ها نترسیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران بزرگی قدرت آمریکا را تنزل داد. آن را وارد صحنه کرد تا فرسوده شود. فرسوده شد و پوسید و امروز آثار این پوسیدگی را می بینید.

آمریکا با شهادت سردار سلیمانی به فکر جبران ناکامی‌هایش بود

سلامی افزود: در حوادث اخیر آمریکا به دنبال این بود تا پاسخ شکست های سریالی و ناکامی‌های متوالی خود را در یک نقطه جبران کند و آن نقطه به شهادت رساندن روح مقاومت فرمانده شهید ما سردار سلیمانی بود که این کار به اندازه جبران همه شکست هایشان بود .

او گفت: پس از این شهادت همه ملت ایران از هر مسلک و تفکر سیاسی به خیابان ها آمدند و در تشییع شهید سلیمانی دریا شدند و این حضور در حالی بود که آمریکا اعلام کرده بود می خواهد ۵۲ نقطه از این کشور را بزند. مردم با این که آمریکا تهدید به تهاجم کرده بود در مراسم تشییع شهید سلیمانی فریاد انتقام سخت را سر می دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام انرژی جدیدی برای مقاومت به دست آورد و مبارزه با آمریکا جهانی شد.

سلامی افزود: آمریکا خطای بزرگی در این زمینه مرتکب شد. آنها فکر می کردند که ملت با تهدید عقب می نشیند و می خواستند با ارعاب جنگ به هدف های خود برسند.

پرونده جنگ بسته شد

او بیان کرد: عملیات انتقام که با رمز یا زهرا (س) انجام شد، محاسبات دشمن را به هم ریخت و این عملیات به مردم ایران اعتباری جدید در ارتفاع بلند جهان داد. ملت ایران به شکوه خود با صلابتی بزرگ تر دست یافت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: پرونده جنگ بسته شد چون مردم ایستادند و نترسیدند.

سلامی تصریح کرد: اکنون به سمت آرامش می‌رویم، دیگر هیچکس نه در عالم نظریه و نه در عالم عمل فکری درباره جنگ با ما نمی کند. به عنوان سرباز و خادم شما می گویم که با خیال راحت روزگارتان را سپری کنید. برای ساختن کشور عجله داریم. دیگر در هیچ عرصه ای نگران نیستیم زیرا از فراز اراده دشمنان عبور کرده ایم.

سلامی افزود: ما حرکت خود را به سمت آزادی و استقلال کامل کرده و با تمام قدرتمان در حال پیشرفتیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امنیم، ایمنیم، آرامیم، در حال پیشرفتیم، مستقلیم، سربلندیم، سرافرازیم، با هدایت رهبری بزرگ و حکیم که عقل و منطق را ترکیب می کند ، با شناخت عمیق از انتهای تصور دشمنان، سفینه نجات ملت را به ساحل سعادت هدایت می‌کند.

سلامی گفت: دغدغه رهبر وارسته ما عزت مسلمانان است. رهبری که بیرق دار جهاد است و روح مقاومت را در کالبد اسلام زنده نگه داشته است.

دشمنان ما فرسوده‌اند

او عنوان کرد: دشمنان ما فرسوده‌اند، افسرده‌اند، پوسیده‌اند، نگرانند، مضطربند، آنها خود را در لانه‌هایشان کردند. سیلابی در جهان اسلام شروع شده و می دانیم که در آینده دشمنان را با خود خواهد برد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خداقوت سردار
هنوز دریافت میلیاردها دلار خسارت و انتقام از شیخ نشینا مونده هم جنگ تحمیلی هم تحریم و هم فتنه های رنگارنگ
Iran (Islamic Republic of)
حسن ...
۱۷:۲۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
با وجود رهبری حکیم و نیروهای مسلح مقتدر باید هم خیالمان راحت باشد ، انشاءالله به کمک همدیگر مشکلات اقتصادی را هم حل می کنیم تا یک کشور بی نظیر در دنیا داشته باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا رحمتی
۱۳:۳۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
روح تمام رفتگان و فداییان ایران زمین شاد
France
عباس
۱۱:۲۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
سردارشهیدسلیمانی مصداق بارزآیه "من المومنین رجالا صدقو"بودندوملت بزرگ وانقلابی ایران اسلامی نشان دادکه قدرسرداررشیدخودرامیداندوچشم استکبارجهانی راکورکرد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خداقوت فرمانده خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خداقوت فرمانده خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خداقوت فرمانده خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
از این به بعد سردارای کشورمونو شناختیم دلسوزای کشورمون ازتون ممنونیم عمر طولانی و باعزت و سرشار از سلامتی برای شما حافظای این مرز و بوم از خدا میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی حامی کل مستضفان جهان اسلام بود درود بر اون آمریکا اسرایل نا بود است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
در حال پیشرفتیم چراکه دیگر سخنی از ترس و حمله و وحشت نیست
و دیگر بهانه ای هم نیست برای صلح
پس باید کشور را ساخت

درود بر حافظان امنیت ایران زمین
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال
۰۵:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
با تشکر از تابناک عزیزم.
سردار عزیزم جناب سرلشگر سلامی.خدا به شما سلامتی بدهد. ما جونمون رو مدیون شما عزیزان هستیم.ما مردم سخت کوش و مقاومت هستیم.زیر بدترین فشارهای اقتصادی هستیم ولی تن به ذلت ندادیم. سردار عزیز ما فراموش کار نیستیم.دقیقه ای نیست که چهره ی شهید سلیمانی در تصورم نباشه.جگرم سوخته.اما اگر ایشان اینطور به شهادت نمی رسید هم جای تعجب داشت.شما برادران نظامی در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی عزیزان ما هستید و فرماندهان عالی رتبه سپاه به حق شهیدان زنده هستند.چون همواره جانشان در خطر است. ملت با شماست.خدا حافظ سلامتی شما باشد.
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال
۰۵:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
خدا رو شکر سردار زنده باشند همه سربازان وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
زنده باد . پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر قهرمانان واقعی وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ما باید بریم اسرائیل رو هم نابود کنیم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۲:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۲:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
احساس غرور کردیم و خدا قوت
Italy
احمد
۲۲:۴۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا شما را در پناه خودش حفظ ودشمنانتان را خوار و نابود کند انشاه الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
دلمون قرص شد چون بهتون و به حرفاتون ایمان داریم
-
mEhDi
۲۲:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
زنده باشی سردار ولی برای آمریکا خبیث کم بود ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار خدا انشالله به شما و مردم ایران عزت و سربلندی دهد.انشالله بزودی خبرهای خوب برای ایران و ایرانی وذلت تو خاری برای دشمنان این سرزمین باشیم چون خون سردار دلها راه خودش را باز می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار سلامی مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۲۱:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر شرف و مردانگی و گذشت شما پاسداران عزیز کشورم ،که محافظ جان و مال و ناموس مردم کشورم هستید، بهتون افتخار میکنم، عمرتون با خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا شمارو حفظ کنه،ما به وجود شما افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار دمت گرم
Hong Kong
محمد
۲۰:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
جانم فدای ولایت ورهبری
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله یعقوبی
۱۹:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام سردار سرافراز میهن به زودی بسیاری از راز های پشت پرده افشا خواهد شد وشاید اگر این هوپیما زده نمیشد باز هم این عزیزان شهید میشدند وخسارت های جانی ومالی وآبرویی بیشتری به نظام وارد میشد خدا خیرتان بدهد وخداوند پشت و پناهتان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خداقوت‌سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
در این شرایط که جای دوست و دشمن عوض شده ما واقعا نیاز به سردار مقتدری مثل شما و هم قطارانتون داریم پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۹:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
ای کاش این مدیریت جهادی حاکم در سپاه تو مسولان هم وجود داشت
Iran (Islamic Republic of)
سجاد رضایی
۱۹:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
به امید خدا، با بصیرت مردم و حضور در همه ارکان و پشتیبانی نیروی های مقدر مسلح بالاخص سپاه مخلص پیش به سوی قله ها
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار شما هم دنباله رو های سردار سلیمانی هستید همنطور که سردار سلیمانی مرد عمل بود و دلسوز شما هم به پیروی از خاک پاک اون شهید بزرگوار برای آبادانی کشور و رفاه مردم به وعده های خود عمل کنید یه کم به فکر معیشت مردم باشید. همون طوری که شما توی تمامی عرصه ها موفق بودید مطمئن باشید از پس این هم برمیاید. باور کنید دیگه به این دولت بی کفایت نمیشه تکیه کرد سفره ی مردم رو کوچیک کردند شما به داد این ملت برسید. از باشگاه خبرنگاران تقاضا دارم این نظر منو به سردار برسونن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا، حافظ شما باشد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاهیان و سرداران ایران زمین ...
سلام بر رهبر عزیز ....
یا زهرا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ایول به غیرت و شرفت. درود به شرف مردم با غیرت و تعصبی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدمت به ملت و میهن برامون افتخاره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار هرچی که امر کنی پادر رکابیم . به وقت جنگ سربازتیم الان هم هرچی که صلاح بدونی ما هستیم . خدمت به ملت و میهن برامون افتخاره از هیچ دشمنی هم باک نداریم . یا علی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خداوند شما را حفظ کند ودشمنان شمارا نابود
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خسته نباشید سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اگر معلوم بشه که امریکا توی سقوط هواپیما دست داره دوباره ما هستیم و امریکای ملعون... اونوقت دیگه فقط نابود کردن همه پایگاه هاش دل ما خنک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
میترسند از ایرانی و ایرانیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سر تعظیم می کنم بر سرداران شجاع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
به امید روزی که دل همه ایرانیان شاد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود سردار باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار سلامی بزرگوار تا زیر سایه امنیت شما و همراهانتان باشیم اگر هم جنگ شود ما با خیال راحت روزگارمان را سپری میکنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
من نه بسیجی ام نه حزب اللهی . فقط یک مسلمان شیعه ام با دنیایی از آمال و آرزو . اما اما اما جانم رو برای کشورم میدم . از جنگ هراس ندارم . و البته مثل من زیاده . سردار شک نکنید پشتتون هستیم و تا روزی که نیاز باشه می استیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ممنون سردار خدا را شاکریم بابت این سرداران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
من از مردم عامه جامعه هستم چیزی که مردم را شاد و مطمئن و راضی میکنه در درجه اول جمع آوری کامل اختلاس گر هاست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار ما پشتیبان شماییم .عاشق و فدایان راه حقیم .
و از شما هم بابت همه تلاشهای مسئولانه در همه جهات متشکریم و از خداوندگار توفیق روز افزونتون ر خواستاریم وانتظار داریم حرفای کسانی که حتی توانایی حفاظت از خودشونو برای چند ساعت ندارن خدایی نکرده به دل نگرفته و بیش از پیش در جهت قدرت ایران عزیز گام بردارین.ما هشتاد میلیون دعا گوی شماییم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۶:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اگرسردارسلیمانی کنارمان نیست دلمان به همرزمانش خوش است وبه اینده روشن این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
آرزوی شهادت در کنار پاسداران وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ما به پاسداران انقلاب اطمینان کافی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ما به پاسداران کشور مطمئن هستین و خودمان نیز آماده جان فشانی برای کشورمون هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلامت وسربلندوپیروز وپایدارباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
پرونده جنگ بسته شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
صحبت هات سردار به ادم قوت قلب میده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام و درود خدا به روح پرفتوح سرداردلها سپهبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
United States of America
صابر
۱۵:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار از خدا میخوام کنار شما و در رکاب شما به فیض شهادت برسم‌. خیلی دوست دارم سردار مقتدر. وقتی صحبت میکنی احساس غرور میکنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ان شاء الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
آره ولی آمریکا هنوز دنبال تخریب فرهنگیه مراقب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
حدادی
۱۵:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار عزیز ، خدا قوتتان دهد. خدا میداند حرفهایتان چون سردار سلیمانی بر دل میشیند، لبیک یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این امریکا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ نامرد
Iran (Islamic Republic of)
بله
۱۵:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
مرسی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
واسه همه پیگیریاش مرسی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
باید حالشون رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
پیش بسوی آینده ای بهتر
Hungary
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
کمه برای امریکا
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۴:۵۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا ما رو از شر این آمریکا راحت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
پس پاسخ امریکا خبیث چه میشود..پاسخ این داغی بر سینه یه مملکت زد چه میشود..ناله گریه این همه زن بچه ها چه می شود. باید جواب حسابی تری بهشون داد
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۲۰:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام دوست هم وطنه من باید سالها بگذرد تا تاثیر اقدام ایران در انتقام از امریکا برای همه مشخص بشه کاری که ایران انجام داد یک ضربه روی بلور توخالی امریکا بود صدای از بام افتادنش را خواهی شنید
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
تا زنده ایم رزمنده راه حق و اسلام و مدفع اسلام و مدافع حرمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
دانیال داودی
۱۴:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ممنون سردار زنده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درپناه خداباشی سردارعزیزدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
برد موشکها را تا استعمار پیر برسانید دیگر هیچ کشوری نتواند به ایران کج نگاه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار سرافراز باشید و زنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درودبرسردارسلامی و تمام پاسداران مردمی و زحمتکش قدردان سپاه قدرتمندان هستیم دعای یه ملت پشت پناهتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بدون تردید انتقامی که صورت گرفت ،انتقامی تاریخی بود که نشان دهنده عظمت انقلاب و روح بلند ملت بزرگ ایران است ، این حمله صرفا پاسخ به یک جنایت نبود ، بلکه خشم خفته ای بود که سینه ها حبس شده بود ، آیندگان به نیکی از این نسل ایثار گر یاد خواهند کرد ، دشمنان متوجه شدند که دوران بزن و در رو بپایان رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا همه سپاهیان عزیز رو حفظ کنه...
بخاطر مجاهدت های آنها هست که ما در امنیت هستیم ...
اجازه ندیم که غربگرا ها و غربیان ما رو از سپاه و نیروهای مسلح سرد و نا امید و دلزده بکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود خدا برهمه سبز پوشان حریم ولایت در راس همه شهید سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
زنده باد سپاه عزیز ♥♥♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا نگهدار شما باشه خدا به شما و همه خادمان ملت قوت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
تا زندایم رزمنده آیم مطیع امر رهبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خسته نباشی دلاور