گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک با صدور پیامی هفته شورای آموزش و پرورش را گرامیداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش محمد نجاتی پور فرماندار و ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک طی پیامی مشترک هفته شورای آموزش و پرورش را گرامی داشتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
وامرهم شوری بینهم

شورا، ریشه‌ها را پویا و اندیشه‌ها را شکوفا می‌سازد. 《امیرالمؤمنین (ع) 》

در بیست و ششم دی ماه سال ۱۳۷۲ بود که قانون مترقی تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش با هدف تحقق مشارکت مردم و نظارت آنان بر امر تعلیم و تربیت، به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

هم اکنون که در هفته شورا‌ها (۲۴ تا ۳۰ دیماه) قرار داریم، فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب سپاس و قدردانی خودمان را از زحمات و تلاش‌های خالصانه، بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان، مدیران و مسئولین آگاه و بصیر نظام تعلیم و تربیت شهرستان که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و پرورش نسلی اندیشمند، مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و فرهیخته تلاش می‌کنند، اعلام نمائیم.

از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشورت است که در سیره پیامبر اکرم (ص) و پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد.

نظام اجتماعی و حیات جامعه بشری به تعاون و مشارکت اعضای آن بستگی دارد و شورا‌های آموزش و پرورش نیز تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است که پویایی جامعه اسلامی را در پی خواهد داشت.

به یاری پروردگار که شاهد رشد و بالندگی روز افزون شهرستان در سایه تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش و تعامل و همیاری بین مسئولین امر، مردم، خیرین و نیک اندیشان باشیم.

در پایان این هفته را به تمامی فرهنگیان ارجمند، مدیران سخت کوش، اولیاء فرهیخته و دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و گرانقدر شورای آموزش و پرورش باغملک تبریک و تهنیت عرض‌
می‌نمائیم.

محمد نجاتی پور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش باغملک

ناصر منگشتی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش باغملک

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.