پرونده استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا وارد مرحله جدیدی می‌شود؛

دموکرات‌ها شواهد جدیدی برای استیضاح ترامپ دارند

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا به شواهد جدیدی درباره پرونده استیضاح ترامپ دست یافته‌اند که آن‌ها را به زودی ارائه ‌می‌کنند.

دموکرات‌ها شواهد جدیدی برای استیضاح ترامپ دارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دموکرات‌های مجلس نمایندگان این هفته همراه با تحویل بند‌های استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به سنا، شواهد ارائه شده از طرف لِو پارناس Lev Parnas مشاور رودی جولیانی را نیز تسلیم خواهند کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: آدام شیف، جری نادلر، کارولین مالونی و الیوت انگل روسای چهار کمیته مجلس نمایندگان که بر استیضاح ترامپ نظارت دارند اعلام کردند اسنادی جدید از پارناس دریافت کرده اند. پارناس بازرگان سابق اوکراینی بوده که با جولیانی وکیل ترامپ، ارتباطاتی داشته است.

پارناس شواهدی از جمله یادداشت‌های دست نویس درباره ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین ارائه داد و در آن‌ها به بررسی درباره خانواده بایدن و پیام‌های تلفن همراه به مقامات ارشد اوکراین اشاره کرد. این اسناد جدید همچنین شامل یک اسکرین شات از نامه‌ای از جولیانی است که وی آن را برای رئیس جمهور اوکراین ارسال کرد. جولیانی در این نامه با "اطلاع و رضایت ترامپ", خواستار برگزاری یک دیدار در ماه مه شده بود.

روسای چهار کمیته مجلس نمایندگان نوشتند: این اسناد و اسنادی که به تازگی بر اساس "قانون آزادی اطلاع رسانی" منتشر شد‌ه‌اند، نشان می‌دهد شواهد بیشتری در خصوص برنامه رئیس جمهور وجود داشته است، ولی رئیس جمهور آن را مخفی کرده بود.

این چهار نفر همچنین اعلام کردند: همه این شواهد آنچه ما قبلا می‌دانستیم تایید کردند: رئیس جمهور و دستیارانش، مقامات اوکراین را تحت فشار قرار دادند تا تحقیقاتی را اعلام کنند که از لحاظ سیاسی به نفع رئیس جمهور است. بدون اسنادی که ترامپ از ارائه آن‌ها به کنگره خودداری می‌کند، نمی‌تواند محاکمه‌ای کامل و عادلانه برگزار شود.

پارناس، ماه اکتبر دستگیر و به نقض قوانین فدرال در خصوص تامین مالی مبارزات انتخاباتی متهم شد.

دموکرات‌ها روز چهارشنبه در مورد قطعنامه‌ای رای گیری می‌کنند که بند‌های استیضاح را منتقل می‌کند، اسامی مدیران استیضاح را اعلام خواهد کرد، بودجه‌های دادگاه را اختصاص می‌دهد و همه شواهد مجلس نمایندگان را ارسال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۰۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مرگ طبیعی نمیمیری ترامپ دیوانه. دنبالتیم هرجا باشی عین شهید َسلیمان که دنبالش بودی ماهم دنبالتیم بالاخره یکجا میآیید شاید من باشم قاتلت یاابوعزاراییل یکایک بچه. ولی تکه تکه میشی این چه روزیست آجلت رسیده
آخرین اخبار