امام جمعه بوشهر:

انگلیس درسی که از رئیسعلی گرفته را به یاد آورد

نماینده،ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انگلیس درسی که از رئیسعلی و بوشهری‌ها گرفته را فراموش نکند و به یاد آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت اله غلامعلی صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در کنگره سرداران و دو هزار ۱۲۱ شهید استان بوشهر بیان کرد: سفیر انگلیس در جمع افرادی حاضر می‌شود که به دنبال محو سلیمانی‌ها و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند گویا این کشور از رئیسعلی درس نگرفته است.

او ادامه داد: اگر کس بخواهد سپاه را که مایه افتخار، اقتدار و ایستادگی نظام ماست، تضعیف کند پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: امریکا با ترور سردار سلیمانی نشان داد که سرچشمه ترور در دنیاست.

او بوشهر را سرزمین استعمارستیزی و استکبارستیزی دانست و افزود: وقتی پرتغالی‌ها به بوشهر حمله کردند پرچم استکبار ستیزی و استعمارستیزی در این دیار برافراشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: علمای این دیار مانند آل عصفور، بلادی و مجاهد برازجانی، حکم به وجوب جهاد دادند و مبارزان و مجاهدان مانند احمدخان و باقرخان تنگستانی و رئیسعلی دلواری با حکم علما پا به میدان نبرد با استعمار گذاشتند و اجازه ندادند یک ذره از آب و خاک این دیار به دست دشمنانی که ابرقدرت زمان خود بودند، بیفتد.

صفایی بوشهری افزود: در استان بوشهر زن و مرد همه مجاهد و مبارز هستند به طوری که وقتی انگلیس به منطقه لرده دشتستان حمله کرد زنان این دیار حماسه آفریدند.

او تصریح کرد: زن و مرد این دیار تجسم استکبارستیزی، بصیرت و ولایتمداری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از تمامی کشور‌هایی که چشم طمع به بوشهر داشتند فقط یک اثر باقی مانده آن هم گورستان ننگشان است و اکنون هم اگر بخواهند از خلیج فارس به ایران اسلامی کمترین تعرضی کنند، فقط یک جایگاه خواهند داشت و آن هم گورستان است.

صفایی بوشهری بیان کرد: بوشهر سراسر رئیسعلی دلواری است و مردم این استان در سال‌های دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن بعثی ایستادند در زمانی که به تعداد تمام روز‌های جنگ بمباران شد.

کنگره سرداران و دو هزار ۱۲۱ شهید استان بوشهر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.