در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تدوین تقویم اجرایی مراکز آموزش از راه دور در استان‌ها

مدیر مراکز آموزش از راه دور از تدوین تقویم آموزشی مراکز آموزش از راه دور در سطح منطقه و استان خبر داد.

گودرز شاه مرادی، مدیر مراکز آموزش از راه دور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره تقویم اجرایی این مدارس اظهار کرد: از سال گذشته این تقویم آماده شد و در اختیار مدارس آموزش از راه دور سراسر کشور قرار گرفت؛ امسال هم تقویم اجرایی برای مناطق و شهرستان‌ها طراحی و تدوین شده است.

او ادامه داد: این تقویم اجرایی منطبق با آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات موجود در آموزش و پرورش و مدارس آموزش از راه دور است.

شاه‌مرادی با تاکید بر اینکه تقویم آموزشی به فرایند سازی و اجرای دقیق برنامه‌ها کمک می‌کند، تصریح کرد: فعالیت مدارس در استان‌ها مبتنی بر این تقویم خواهد بود و با نظم بیشتری پیش خواهد رفت.

مدیر مراکز آموزش از راه دور با بیان اینکه شاخص‌های ارزیابی این مدارس مبتنی بر سند تحول بنادین در نظر گرفته شده است، گفت: در تقویم‌های اجرایی مدرسه به طور هفتگی و در تقویم اجرایی مناطق و استان‌ها به طور ماهانه برنامه‌ها را دسته بندی و ساماندهی کرده‌ایم تا منطبق بر قوانین حاکم پیش رود.


 سوالات دانش‌آموزی را در  میز دانش آموزی مطرح کنید
او با تاکید بر اینکه این اقدام بر وحدت رویه در فعالیت مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند، بیان کرد: با توجه به بازخورد‌های حاصله از تقویم اجرایی مدارس امسال این کار را برای مناطق و استان‌ها توسعه دادیم تا فعالیت‌های این مدارس با دقت نظر بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار