انفجار مهیب در سردشت/ دونفر مصدوم شدند

انفجار نسبتا شدید در محله سه راه مارغان سردشت خرابی ساختمان و دو نفر مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ساعتی پیش انفجار گاز یا کپسول گاز مایع در یک منزل مسکونی دو طبقه در منطقه مارغان روی داده است که توسط کارگران نقاش در حال رنگ آمیزی بود دلیل این انفجار باشد.

شدت انفجار به حدی بودکه به ساختمان های همجوار آسیب رسیده و شیشه های خانه ها ریخته است.

در حادثه انفجار گاز در سردشت دو نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ربین سوری مسئول فوریتهای پزشکی سردشت در این باره گفت: فرد ۲۳ ساله که نقاش ساختمانی است براثر انفجار گاز دچار سوختگی شدید به میزان ۵۰ درصد شده است.

او افزود: فرد حادثه دیده بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی سردشت و سپس به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شد.

سوری همچنین اظهار کرد: فرد دیگری در همسایگی این ساختمان نیز در این حادثه از ناحیه بینی و سینه مصدوم شده بود به صورت سرپایی مداوا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ارسلان پناهی رییس آتش نشانی سردشت هم نشت گاز را علت اصلی این حادثه عنوان کرد و گفت: نشت گاز در یک منزل مسکونی خالی از سکنه که در حال بازسازی است روی داد.

او افزود: نقاش ساختمان پس از حضور در این منزل  اقدام به روشن کردن اجاق گاز می کند که موجب انفجار می شود.

رییس آتش نشانی سردشت گفت: بر اثر این حادثه دو نفر مصدوم و طبقه اول این ساختمان از بین رفته است و به سه باب مغازه نیز در همکف آسیب جدی وارد شده است و خساراتی به ساختمانهای مجاور از جمله شکستگی در، پنجره و شیشه ها شده است.

پناهی همچنین اظهار کرد: خسارات وارد شده ناشی از انفجار در حال بررسی است.

 انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.