تعلل برخی دستگاه‌ها درکار تکمیل باغ موزه دفاع مقدس

رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: برخی دستگاه‌ها در کار تکمیل باغ موزه آبادان جهت افتتاح در دهه فجر سال جاری، تعلل می‌کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سعید صریحی رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: در حالی که دهه فجر سال جاری برای افتتاح رسمی باغ موزه دفاع مقدس آبادان تعیین شده، اما زیرساخت‌های لازم برای ثبت رخداد هنوز از سوی دستگاه‌های مرتبط با امر مهیا نشده است.

او افزود: پیش از این مقرر شده بود که شهرداری آبادان نسبت به آسفالت مبادی ورودی و جدول کشی مسیر‌های این باغ موزه اقدام کند که پس از تغییراتی که در این دستگاه انجام شد، این کار به تعویق و تأخیر افتاد.

رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با اشاره به تخصیص اعتبار ۷ میلیارد ریالی برای این مکان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: این اعتبار برای ساماندهی مزار شهدای گمنام این باغ موزه تخصیص داده شده که هنوز محقق نشده است.

صریحی ادامه داد: تلاش بسیاری صورت گرفت تا این مکان در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار گیرد و بتوان از ان به عنوان مکان گردشگری دفاع مقدس استفاده کرد و اگر امکانات لازم برای توقف کاروان‌های راهیان نور محقق نشود، این فرصت از آبادان گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس برای پذیرش این کاروان‌ها به پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی و مکان‌هایی برای استقرار بازدید کنندگان نیاز دارد، گفت: در صورتی که این امکانات فراهم شود، مشکل خاصی بر سر راه پذیرش کاروان‌های راهیان نور وجود ندارد و می‌توان محوطه باغ موزه را به سرعت با ادوات نظامی به جا مانده از دوران دفاع مقدس، به سرعت پر کرد.

قرار است در دهه فجر سال جاری، باغ موزه دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری به افتتاح رسمی برسد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.