مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه شیشه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه شیشه قزوین با اشاره به رشادت‌های این شهید بزرگوار در مبارزه با داعش گفت: سردار سلیمانی به روسیه رفت و نه به عنوان رهبر و رییس جمهور بلکه به عنوان یک سرباز اسلام با رییس جمهور این کشور به گفتگو نشست، او را متقاعد کرد که برای جبران ضربه‌هایی که از آمریکا خورده یک ماموریتی را در سوریه انجام دهد.

او اضافه کرد: پوتین هم مانند یک سرباز رهنمود‌های سردار سلیمانی را اجرا کرد و نتیجه هم گرفت.

امام جمعه قزوین گفت: او همچنین با روسای عراق صحبت کرد و آن‌ها را متقاعد کرد که بسیج مردمی همان حشد شعبی را راه بیاندازند که اگر این گروه مردمی تشکیل نمی‌شد هیچ چیزی از عراق باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سردار سلیمانی به سوریه رفت و دید که بشار اسد ناامیدانه قصد رفتن دارد چراکه ۸۰ درصد از این کشور به دست داعش افتاده بود، این شهید بزرگوار در کنار او ماند و سوریه را نجات داد.

او اضافه کرد: اگر این ولیده نامیمون سوریه را به دست می‌گرفت رژیم صهیونیستی دیگر راه می‌افتاد و همه کشور‌های اسلامی به خطر می‌افتادند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: حال این سوال پیش می‌آید که چه می‌شود این فرد، در دل‌ها نفوذ کند، دشمن را تحت تاثیر قرار دهد و چرا حرفش بر روی مقام‌ها تاثیر گذار باشد.

او گفت: باید گفت طبق گفته‌های خداوند در قرآن توسل به اقیانوس ائمه اطهار، تبعیت از خداوند متعال، ایمان قوی و عمل صالح رمز این تاثیر گذاری است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:سپهبد زاهدی از ارکان رژیم شاهنشاهی کسی که همه بدبختی‌ها را از اسلام می‌داند درباره سردار سلیمانی می‌گوید که این فرد ایران را به عزت رساند.

او اضافه کرد: همچنین یکی از مزدوران آمریکا هم می‌گوید که اگر ۸۰ ژنرال آمریکایی کشته شوند باز هم جبران سردار سلیمانی نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: یکی از جاسوسان برجسته آمریکا هم اعلام کرد که ما آرزو داشتیم یک ارتش بین المللی راه بیاندازیم، اما نتوانستیم، در حالی که این کار را سردار سلیمانی توانست با ملیت‌های مختلف ایران، افغانستان، هند، عراق، پاکستان، سوریه و غزه انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همان عامل برجسته آمریکایی می‌گوید نیرو‌های سردار سلیمانی همه جا فعالند به طوری که بخواهد از تهران به پای دیوار‌های رژیم صهیونیستی بیاید، جلوی هیچ ایست و بازرسی نخواهد ایستاد چراکه او فرمانده همه است.

او گفت: قاسم سلیمانی تفسیر انسانیت انسان، محصول شجره طیبه ولایت امیرالمومنین، تفسیر آرمان‌های حسین ابن علی در کربلا و نهضت حسینی و جوانمردی حضرت ابوالفضل (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: به روح این شهید بزرگوار قسم می‌خورم که خیلی از آیات قرآن را با قاسم سلیمانی می‌فهمم.

او گفت: هم اکنون طنین ملکوتی قاسم سلیمانی در جهان طنین انداز است.

امام جمعه قزوین افزود: قاسم سلیمانی جوانمردی را ارتقا بخشید و روی آن سرمایه گذاری کرد جوانمردی آنقدر مهم است که حتی کافران هم به آن ملتزم هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: برای فهمیدن شخصیت سردار سلیمانی باید سرمایه گذاری کرد و با برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها او را بشناسیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حمله موشکی ایران به آمریکا گفت: آمریکا قصد دارد به خاطر سیلی که خورده است انتقام بگیرد و برای این کار سرداران سپاه و صنایع موشکی ما را مورد همجمه قرار داده است.

امام جمعه قزوین گفت:، اما باید گفت که هیچ گردی روی سپاه نخواهد نشست و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار