همه مردم عزادار شهدای سانحه هوایی اخیر هستند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه مردم عزادار شهدای سانحه هوایی اخیر هستند، گفت : در واقع ریشه اصلی اشتباه در هدف گرفتن هواپیمای اوکراینی فشار روانی آمریکا و توطئه و تهدید نظامی آن برای حمله به ۵۲ نقطه ایران بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اشتباه در هدف گرفتن هواپیما‌های مسافربری پیش از این هم در چندین جای دنیا رخ داده و یک موضوع محتمل است.

او با اشاره به فضای تحریک آمیزی که آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی علیه ایران ایجاد کرده بود، گفت : وقتی رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در صورت پاسخ جمهوری اسلامی به ترور سردار سلیمانی ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهد، طبیعی است که کشور ما در حالت آماده باش کامل قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پذیرش اشتباه از سوی فرماندهان نظامی ایران افزود: در واقع ریشه اصلی اشتباه در هدف گرفتن هواپیمای اوکراینی فشار روانی آمریکا و تهدید نظامی آن برای حمله به ۵۲ نقطه ایران بود.

بازوند با ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای سانحه هوایی اخیر گفت: این اتفاق یک ضایعه سخت و یک حادثه غم‌بار برای کل ملت ایران بود که پس از ترور سردار سلیمانی، مردم را وارد یک غم دیگر کرد.

او از مردم کرمانشاه و دست اندرکاران مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی تشکر و افزود: جان‌باختگان سانحه هوایی سرنگونی هواپیمای اوکراینی جزء خانواده ما بودند و همه ما عزاداریم.

بازوند گفت: حضور پرشور مردم در مراسم امروز نشان می‌دهد که آنان خود صاحب عزا هستند و در واقع جزیی از خانواده خود را از دست داده اند

معاون استاندار کرمانشاه گفت: سانحه سرنگونی هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان یک اشتباه ناخواسته بود که قلب همه مسوولان و مردم را به درد آورد و اکنون همه با خانواده‌های شهدا همدرد هستند.

مهرداد سالاری افزود: همه مسوولان جمهوری اسلامی از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری تا فرماندهان ارشد نظامی و سپاه پاسداران از این اتفاق متاثر شدند و اکنون همه با خانواده‌های شهدا همدرد هستند.

او افزود: مراسم بزرگداشت شهدای این سانحه هوایی در کرمانشاه نیز به منظور همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه برگزار شد.

سالاری با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از شعار‌های اصلی ملت ایران است، افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق در پاسخ به ترور سردار شهید سلیمانی و به درخواست ملت انجام شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار