دیوان کیفری بین‌المللی: تحقیق درباره قتل قاسم سلیمانی در حیطه تخصص ما نیست!

دادستان دیوان کیفری بین المللی مدعی شد تحقیق در مورد عملیات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در حیطه اختصاصی این دادگاه نیست.

دیوان کیفری بین‌المللی: تحقیق درباره قتل قاسم سلیمانی در حیطه تخصص ما نیست!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دفتر دادستان دیوان کیفری بین المللی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدعی شد: تحقیق در مورد قتل قاسم سلیمانی در حیطه تخصصی دیوان کیفری بین المللی نیست.

این منبع می افزاید: هیچ یک از طرف‌های مرتبط با این پرونده  اعم از ایران، آمریکا و عراق عضو دیوان کیفری بین المللی نیستند و تخصص آن را نپذیرفته‌اند، از این رو این موضوع در حیطه اختصاصی دیوان کیفری بین‌المللی نیست.

آمریکا چندی پیش با نقض قوانین بین المللی و در اقدامی تروریستی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پس از خروج از فرودگاه بین المللی بغداد با استفاده از بمباران پهپادی به شهادت رساند. ابومهدی مهندس، نایب رئیس الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همراهان سردار سلیمانی نیز در این عملیات تروریستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
فدای سردار عزیزوطنم( حاج قاسم سلیمانی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا فقط دادرس ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
حاج قاسم سلیمانی عزیزم نه قاسم سلیمانی/:
آخرین اخبار