اختصاص سهمیه سوخت ویژه وانت بار‌های دارای پروانه فعالیت

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از اختصاص سهمیه بنزین به وانت بار‌های در صورت داشتن مجوز فعالیت از این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت : کلیه مالکان و رانندگان ناوگان حمل بار بنزین سوز (وانت بار) مکلف هستندعلاوه بر ثبت نام در سامانه www.UTCMS.IR از سازمان تاکسیرانی پروانه فعالیت و اشتغال دریافت نمایند.

او گفت : بعد از این تنها وانت بار‌هایی که از شهرداری پروانه فعالیت دریافت می‌کنند به عنوان خودروی حمل و نقل بار درون شهری شناخته شده و به آنها، سهمیه بنزین ویژه خودرو‌های حمل و نقل بار تعلق خواهد گرفت و به سایر وانت بار‌ها همان ۶۰ لیتر خودرو‌های سواری اختصاص می‌یابد.

او گفت: لازم است مالکان وانت بار‌هایی که تاکنون برای گرفتن پروانه فعالیت از سازمان تاکسیرانی اقدام نکرده اند، برای اختصاص سهمیه ویژه بنزین وانت بار‌های مجاز، هر چه سریعتر، به سازمان تاکسیرانی واقع در چهارراه بسیج پائین‌تر از سرپرستی بانک ملت مراجعه تا در ماه‌های آتی سهیه سوخت آن‌ها قطع نشود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار