آغاز پویش مردمی کمک به سیل زدگان جنوب کشور

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از آغاز پویش کمک به سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان خسارت‌های مالی برای مردم این مناطق در پی داشته است.

او افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان می‌تواند زمینه جبران بخشی از خسارت‌های مالی هموطنان آسیب دیده را فراهم کند.

ملک پور با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ IR با شناسه ۱۰۰۷ نزد صندوق امداد ولایت و یا از طریق شماره گیری کد دستوری ۱*۸۸۷۷* تحت عنوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

او ادامه داد: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل مواد غذایی، آب معدنی، پوشاک و کفش، اقلام بهداشتی، پتو و کالا‌های اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، اجاق مسافرتی و کولر هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.