تخلفات ۲۲۶ راننده حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین از ابتدای سالجاری تاکنون به تخلفات ۲۶۶ راننده و ۲۱۱ شرکت حمل و نقل بخش عمومی این رسیدگی شد.

تخلفات ۲۲۶ راننده حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان رسیدگی شدتیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی برون شهری، از ابتدای سالجاری تاکنون به تخلفات ۲۶۶ راننده و ۲۱۱ شرکت حمل و نقل بخش عمومی این رسیدگی شد.

تیمور باقری  اظهار داشت: در این مدت ۱۶ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان و تعداد ۱۷ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان برگزار شده است.

او  افزود: با توجه به اختیارات تفویض شده به این اداره‌کل در سیستان و بلوچستان برای شرکت‌های حمل و نقل بنا به نوع و مرتبه تخلف، رای تذکر کتبی، جریمه نقدی و لغو پروانه فعالیت صادر می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای رانندگانی که دارای تخلف حمل و نقل بوده‌اند بنا به نوع تخلف و تکرار آن از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند لحاظ و آرای مربوطه ابلاغ شد.

او درخصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت‌ها و رانندگان گفت: عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان از جمله تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها و کسر تجهیزات ایمنی و عدم اخذ بارنامه و صورت وضعیت نیز برخی تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل ونقل عمومی برون شهری سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است.

باقری با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و جلب رضایت آنان بیان کرد: این اداره کل بر تمامی فعالیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای برون شهری سیستان و بلوچستان نظارت مستمر دارد که در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل در شهر‌های استان و دفاتر نظارت پایانه‌های بار و مسافر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، تلفن ۱۴۱ و درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir راه ارتباطی ما با مخاطبان بخش است تا بتوانیم نظرات، پیشنهادات و شکایات افراد را دریافت و به آن‌ها رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار